Alla inlägg den 28 september 2010

Av rebecca - 28 september 2010 21:42

Mötet gick bra men segt men det gick bra så nu vet vi typ allt om vår Norge resa snart åker vi!  

Sen åkte ja o mami til lsko kanonen och ja hitta ett par asfina klackisar åh! Men ne ja köpte dom inte måste börja gå i det. Hitta inga andra skor helelr för den delen med ja tror lite Örebro till helgen låter fint. Sen åkte vi hem och jag gick ut och gick men stavar men det var tråkigt så jag sprang sista biten hem mycket bättre. Men har ont halsen av nån jävla anledning (igen varför är guuud imot mig!?)

Imorn är det en jättestressad dag fast med roliga saker men stressad som fan. Stall och sen plugg!Massa skit plugg hata detta.Usch usch usch.

O varför bloggar jag när jag behöver plugga? Kan någon förklara det för mig?haha herregud. Nej nu kommer ja snart börja skriva med mig själv så det är bäst ja slutar här.

Godnatt<3

riktigt höstkänslolåt:)

Av rebecca - 28 september 2010 16:45

Ja tycler alltid det är lika läskigt att åka tillbaka till skolan en vardag men men denna gång är de för en rolig sak så.

Dags för Norge möte!

  

Av rebecca - 28 september 2010 15:55

Äre ja som har dålig humor men ni måste verkligen lyssna ja döööör

Ovido - Quiz & Flashcards