Alla inlägg under februari 2011

Av rebecca - 17 februari 2011 17:22

Lite svart lite vitt framför allt däremellan
Det kommer vara så bland molnen
Lite svart lite vitt framför allt däremellan
Det kommer vara så bland molnen

 

Nu ska jag åka till stallet för jag är så himla rastlös hörs när jag kommer hem.

Av rebecca - 17 februari 2011 16:47

Dagen var varit himla bra idag. Peppar mig med lite "den svenska björstammen" haha. Sommar!

Prover gick riktigt bra! Kändes så himla skönt att jag verkligen la ner tid o plugga så nu kan jag säga att jag har lov  Göööööööööööööööööötttt!

Jag och några till satt o skrev prov i två timmar utan pause. Så Solveig var sweet som alltid så vi fick fika efter. Naw!

O sen hade vi lite ergonomi.

Gjorde Jos sällskap till kulturskolan och sen cyklade jag hem var sviinkallt. Så mami skjutsar mig till stallet sen. Ska åka om en timme typ tänkte jag. Jag rider ju tjugo i åtta så det är ju lugnt om man säger så. Ska fixa innan Pica också.


Liiike G6 nananna lallala ska nog fortsätta mitt glada humör nu!:D

Puss!  


Av rebecca - 16 februari 2011 22:10

Jag har ju alltid sagt att jag ska flytta från Karlskoga när jag tar studenten. Frågan är bara vart jag ska ta vägen? Göteborg<3 Norge? Har funderat på det senaste tiden. Men känner verkligen inte för att stanna. Vill ju ut o resa men man kan inte resa utan pengar så innan jag reser behöver jag jobb. Drömmar varför så långt ifrån? Längtar iaf mycket till praktiken  


Var ute och gick med hund förut hon va galen hela vägen alltså i 2,5 timme sprng hon hejdlöst fram. Knäpp är hon! Sen har jag ätit dsuchat och pluggat. Känns som att ingenting sätter i huvudet som om ajg tänker på annat hela tiden och är helt enkelt ofokuserad. Pausade pluggningen och varvade med Glee och Efterlyst.


Så nu äre dags att läsa det sista dumma läkemedels namn vill inte fastna i mitt lilla huvud.

Godnatt<3



Av rebecca - 16 februari 2011 16:05

Jag har inte fått för mkt vettiga saker gjorda. Eller städat hela vöervåningen så det var duktigt!

Pluggandet går segt för segt. Men jag orkar verkligen inte känner mig så omotiverad. Vill bara ha lov.


Ska iaf ta med hunden på promenad.

     

Av rebecca - 16 februari 2011 11:17

Klockan ringde åtta jag gick upp halv nio år frukost var halvdöd flätatade gåret böt om till träningskläder och åkte till colloseum. Var där fem i blev avprickad och sen skulle jag ju haft spinning med vi fick byta till body pump men det gör ingentng för det var jättekul och smärtsamt haha. Undrar hur mycket träningvärk jag komemr ha imorn.


Åkte hem direkt efter och har kollat en live spelining på Irland med Snow Patrol jag bara rös när publiken sjunger med och kan varenda lite upphöjning i låten. Så sjukt mäktigt! Så komemr det vara för Coldplay när de komemr hit.


Planen är att stda övervåningen och plugga och det känns helt okej. Känner mig trött och redo för lov.

Puss!

  

Av rebecca - 15 februari 2011 22:15

Nu måste jag verkligen plugga!

Hemskt men sant taggar inför lovet nästa vecka kommer awsome.

Godnatt<3

  

Av rebecca - 15 februari 2011 21:11

Nu ska jag vara lite efter men jag lyssnade aldrig på "Snook" när de var som populärast. Men nu har jag blivit helt kääär i mister cool låten! Haha. Låten är ju för underbar!   Jag bara älskar när dom sjunger just"mister cool" speicellt sista gången haha.

Dumma snook som splittrats men ur det fick vi en rad underbara låtar av Daniel Adams ray själv och han kommer ju till Putte.


Jag kan fortfarnde inte fatta att Håkan kommer såå lycklig blir jag.


Iaf ett tips om ni ska ut och gå när de är tio minus ta inte jeans eller jeansleggins det blir svinkallt. Har suttit och värmt upp mina lår innan jag kan duscha.


Så ska duscha snart men känner ingen stress eftersom vi har frilufsdag imorn så börjar jag nio på colluseum med spinning.

 

Nu när nu vet hur cool han är,
förstår ni att han aldrig finns där man tror han är
Men asså kommer han att klara det?! IDIOT.
Han är vart, han är där, han e mister cool!

 


Av rebecca - 15 februari 2011 18:56

Pratade vi om idag på teorin. Gick ganska fort var klara runt sex. Pappa hämta mig sen. Så var hemma för en stund sen.

Nu har jag pluggat lite och jag blir nervös inför torsdag kan jag erkänna. Så himla mycket!

Men nu ska jag unna mig att gå en riktigt låååång prmenad. I like!

Puss!



Ovido - Quiz & Flashcards