Alla inlägg under februari 2011

Av rebecca - 22 februari 2011 15:27

Är precis klar för körskolan och myskvällen hos Jossan efter. Dresscode va mysis hihi så vi kör på det.

Sitter och kollar på OC på femman och de är alltid lika bra.

Min jacka är på tvätt så jag ska ta skinnjackan får klä mig med halsduk o grejor också fast det är ju inte sååå kallt!

ne nu ska jag borsta tänderna:)

     

Byeee!

Av rebecca - 22 februari 2011 12:29

Jag sitter o kollar ¨på ett hundpogram o ja måste visa bland de sötaste jag har sett!

Vi kan kalla den dagens mauolligaste!

Av rebecca - 22 februari 2011 09:40

Gick upp för tjugo minuter sen så det var duktitig! Har iaf nyss käka frukost och  ska vänta en stund innan jag går ut och går.


Idag har lite mer att göra, körskolan halv fem och sen efter det ska klassen till Jos och ha lite film/pizza mys. Så det ska bli skoj!  


Sitter och lyssnar på "Kom igen Lena" måste lära mig den.

Tv killen kom nyss fast de va inte den snygge så de var ju lite synd eller jag vet inte helt säkert för ja törs inte gå ner haha!  

Sitter ju här med bulle på huvvet o i mjukisar från topp till tå.

hihi cute

nu ska jag läsa bloggar:)

Puss!


Av rebecca - 21 februari 2011 23:21

Imorn tänker jag gå upp nio det räcker med slö sovning för min del nu ja menar jag är ju ändå inte trött? Ja orkar bara inte gå upp ur sängen. Så imorn ska jag upp.

Kommer en tv kille hit imorn också kan ju bli spännande ja menar sist vare en gubbe(inte spännande  ) men innan de vare ju en snygg en hehe busig ja är  

Ida sitter och skickar dåliga skäämt till mig på msn o jag dör ärligt! ja klarar inte mer HAHAHA

ask me if im a crab.

no.

ask me if im a crab.

NO

ask me if im a crab.

ARE YOU A FUCKING CRAB ??

wtf ? why would I be a crab

 

Ask me if im a Hippo.

no.

ask me if im a Hippo.

NO

ask me if im a Hippo.

ARE YOU A FUCKING HIPPO ?

are you calling me fat ?

Förstår ni vad jag menar? HHAHAHA så Becca o Ida humorHAHHA. OMG nu ska ag gå och lägga mig o sooooooooooooova.

Puss o hörs imorn!

Av rebecca - 21 februari 2011 20:23

Asså jag har sån ångest över Coldplay i sommar!

vad gör man när ens absoluta favoritband  kommer till Sverige o allt lutar åt att man inte kan åka?

ingen som vill följa med o ja förstår för de är riktigt dyrt med biljett resa o ev. boende

Men jag kan inte släppa det ju. Dom kommer lix hit till vårat lilla land och spelar och kommer psela alla bra låtar. Deras låtar betyder ju sjukt mycket för en och åhhh ångest!

Om någon mer är ett Coldplay fan så kan ni väl säga till?  


Iaf kom o tänka på det bara för ja såg Coldplay live på tvn nyss. Aja får se hur det blir.

Ska försöka ge mig upp på crossen snart eller nu eller ja ska barar hitta något jag vill titta på samtisdigt som jag kör.


Men nu ska jag prata om något roligare!

vet ni vad jag letar efter i sommar?

jag vill ha en jumpsuit! men jag hittar ingen bra fast de kommer väl mer mor sommaren men ändå. Helst en marin eller röd vit randig såå himla cute!

nu vill mami ha sin dator så ja ska gå

puss!



Av rebecca - 21 februari 2011 17:44

Sitter här och läser teorin inte så lätt när jag inte vet vad exakt jag ska läsa på men men skadar ju inte att läsa på lite mer lix. behöver verkligen läsa igenom det vi gjorde sist o plugga lite skyltar!

Körkort here I come  

  

Av rebecca - 21 februari 2011 13:46

Sitter och lyssnar på kings and queens och har fundering i mitt huvud. Peace and love i sommar!Asså

30 seconds to mars

Kings of leon

Daniel adams ray

Håkan

och massa mer bra.

Nu får Putte steppa upp här o släppa något riktigt bra för annrs är P&L så mycket bättre! Tänk er Kings of Leon.

planerade lite saker och pratade mys. Donna fick också hänga med så hon ligger och sover i min säng nu.


Men nu har jag smält min mat och ska snöra på mig pjäxorna och åka litte skidor är så himla sugen på att åka till ånnaboda haha.

Aja

puss!

saknar våran bärbara som är o blir fixad:(

Av rebecca - 21 februari 2011 10:33

Heyy vakna för en timem sen typ efter jag vaknat fyra gånger innan det under natten. KUl NAT! O sen äre värsta creapy för jag vaknar alltid ALLTID vid fyra.


Aja idag är det iaf inte lika kallt vilket är väldigt skönt. Idag ska ja läsa lite teori iaf det är en sak som är säker.

Har inget mer o skriva så ja slutar nu . Hehe:)

Ovido - Quiz & Flashcards