Alla inlägg under februari 2011

Av rebecca - 24 februari 2011 14:57

Jag sitter här och äter en banan har MTV på och de spelar Britneys nya kan inte påstå att den är speciellt bra. Jag är så himla trött!

Ska bara glo TV tills maten är klar och då kanske jag hittar styrka att göra något vettigt. Skulle behöva göra klart lite läxor eller ja en enda grej som jag har.

Tycker min hund kan komma hit och mysa med mig ju.

Fast hon ligger uppe i min säng nerbäddad....borskämd är hon.

Nu började sweet sixteen antar det får underhålla mig en stund.

  


Av rebecca - 24 februari 2011 09:59

Det är fullt hus här TV kille och massa som håller på med nån varmvattensgrej. Det var omöjligt att sova vidare även med öronproppar. Och solen lyste mig rakt i ansiktet också. Fast jag hade sån här ögonbindelgrej. Fast det gör ingenting somnade efter tio och innan elva igår så jag är utvilad.


Känns som en yttligare superkallt dag! Och jag har bara tittat ut genom fönstret. Brrrr.

Våren kom nu!

Nu ska jag läsa bloggar och hoppas att alla människor snart åker där nere så jag kan äta frukost.

puss!

Av rebecca - 23 februari 2011 21:28

Känner mig jättetrött och lite depp så jag går och lägger mig och sover istället för och sitta här och lyssna på deppmusik som gör mig mer depp.

Every step that I take is another mistake to you and every second I waste is more than I can take.

 


Av rebecca - 23 februari 2011 17:53

Om ja sa att jag vill ha en igelkott i djuraffären skulle dom bah Neej?

Fast i USA finns de folk som har igenkottar som husdjur och hur cute är inte det?   

Istället för att höra typ en hund eller katts tassar på parkettgolv(ni som har det vet hur det låter)så tänk er att höra en igelkott gå på parketten! Supergulligt!

Alla vet ju hur söta de är.

Fast igelkottar ska vara fria för där mår de bäst!

Av rebecca - 23 februari 2011 15:55

Hemma efter en galet rolig dag i örebro med Ida. Haha länge sen jag skratta såhär mycket!

Köpte dock inte så mycket utan det blev

2 bhar

 Tre par trosor

Värmeskydd till håret

Så svårt att handla nu för man vill inte handla vinterkläder men man kan inte använda vårkläder. Testade iaf en lånmgklänning och ja det är inte lätt när man är kort. Trodde jag skulle skratta ihjäl mig i provhytten.

Sen käka vi kycklingsallad mmm yummie.


Nu ska vi till farfar och äta mat så det blir mys.

Sleten tjej

    

Av rebecca - 23 februari 2011 09:38

Datorn är skitseg! nu åker iaf jag och Ida till Örebro

puss!


Av rebecca - 22 februari 2011 22:56

Imorn ska jag och Ida till Örebro så nu ska jag tvätta bort sminket och gå och lägga mig.

Godnatt<3

  

Av rebecca - 22 februari 2011 22:20

Nu är jag hemma igen. Det gick bra på teorin , vi pratade om vilt, parkering och landsvägskörning och lite så.  Det ända värt o nämna är när jag trodde jag skulle dö när hon pratade om mufflonfår! seriöst vem vet vad ett är?    

Inte jag för jag fick googla det förut när jag läst i förmiddags men här är ett mufflonfår och det räknas som vilt i trafiken


Sen åkte vi till Jossan alltså jag och Emelie där Pernilla och Virre och såklart Jossan också var. Vi tittade på paranormal activity 2 och det var läskigt! Fast jag måste säga att ettan är bättre. Sen började vi titta på dead silcence och ärligt jag tittade 2 sekunder och vägrade titta mer så vi böt till nya Disney filmen "trassel" och var supercute! fastvi hann inte titta klart men det gör vi en annan gång.

 Mysfaktor på hög nivå tycker verkligen vi ska göra om det  




Ovido - Quiz & Flashcards