Alla inlägg under februari 2011

Av rebecca - 19 februari 2011 14:38

Jag åkte skidor förut haha.

Jag lyckades ha sönder skidorna,ramla o va allmänt rädd. Nerrå men jagh ar åkt mycket när jag var liten men inte åkt nu på några år så det är inte så konatigt att ja inte kommer ihåg tekniken. Det varx-antal 50+are som körde om mig HAHA  

Käkade nyss mat o ska snart hoppa in i duschen för ja fryser ihjäl typ.

Sen blire övningskörning.

Puss!

'sleten tjej...

  

Av rebecca - 19 februari 2011 11:52

Jag vaknade av att solen sken mig rätt i ögonen och jag hade tappat min ögonbindel under natten och den va spårlöst försvunnen så det var bara att gå upp.

 Åt nyss frukost och nu vet jag intre riktigt vad jag ska hitta på tror jag ska ta min långprmenad i solen sen iaf eller joina gamlingarna på skidor! Haha!  

Jag ska iaf övningsköra idag på en större parkering än walthers där vallarna tar upp hela parkeringen.

Puss!

Av rebecca - 18 februari 2011 22:30

Hade i en hårinpckning i mitt hår förut när jag duscha så nu luktar det helt underbart och känns mycket lenare mmm.

Nu ska jag sova iaf tror det blir lite stan med Jossan imorn iaf.


Hittade en ny tattuering också åh texten var underbar.

  

Av rebecca - 18 februari 2011 19:58

     

Av rebecca - 18 februari 2011 18:34

Sitter o bloggar på våran nya dator i vardagsrummet det kallas soft. Kollar 2 1/2 men det är ju för bra.

Har fortfarnade inte gjort något vettigt och kommer inte göra det heller. 

Fjorton minus hemma hos mig.

Men mamma sa att våren skulle kommer om 17 dagar hade hon hört så de är bara possitivt  

ska fortsätta njuta av det är lov nu!

puss!

Av rebecca - 18 februari 2011 16:33

Så himla gött med lov. Men tiden går ju  så sjukt fort fast de är bara kanske blir sommar någon gång då. Eller iaf vår.


Idag hade vi det soft i skolan som alltid på fredagar lite historia lite naturkunskap och sen hade vi samhäll men vi var ju på kvinnohuse eftersom två i min klass gjort arbete om kvinnomisshandel.

Det var verkligen berörande.

 

Var hemma halv två lite tidigare och har inte gjort ett smack sedan dess. Funderar på att gå långpromenad. Känner mig såhär fredagssleten.

Nu ska jag fortsätta hämta lite vårinsperation från Kenzas blogg!:)

Puss!

Av rebecca - 17 februari 2011 23:25

Har ni sett intervention på tv4 fakta? Handlar om missbrukare som får hjälp och man se hur de är före missbruket och höra om näras lidande och sen blir det en intervention och missbrukaren erbjusa hjälp. Och får man se efter och läsa eftertexter. Lika sorligt varje gång! Men ändå fint att se att så många bryr sig även fast missbrukaren gjort hemska saker mot dem.


Det fick mig att inse en sak. Jag vet visst vad jag vil lgöra med mitt liv.

Jag vill leva det.

Godnatt<3

  

Av rebecca - 17 februari 2011 21:21

Asså idag  

Allt har flytit så bra bara vart. Som ni hör så är ju inte alla mina dagar så hehehe. Så jag uppskattar sånahär dagar till tusen!


Åkte ju till stallet runt halv 6 fixade Pica och sen red. Vi hoppade och jag hade Buster.

Började med att travhoppa ett rättuppstående hinder med hinderstöd och han var såååååå duktig! Sen byggade vi på på det blev ett rättuppstående sockerbits hinder innan så man hoppade det och hade två gallopsrång emellan och sen det första hindret. Hela övningen kommer man imot hindret i trav.

Sen byggade vi på så det blev hopp ett språng hopp två språng och hopp. Sen byggde vi på igen så det blev två hinder som det var studs emellan sen hopp ett språng och sen hopp två språng och sen sista hindret.


Buster va sååååååå underbart duktig! Älskar han!

Dom på läktarn sa att dom blev lite tårögda haha NAW. Och Buster fick många fina komplimagner vilket han förtjänade.

Jag ger mig själv en klapp på axeln för att jag provade och verkligen red frammåt utan att tveka.

Så åh ridningen gick så bra! Blev verkligen påmind om varför jag håller på med den här sporten.



Ovido - Quiz & Flashcards