Alla inlägg under september 2011

Av rebecca - 20 september 2011 21:03

Men åh vad snäll han va lilleskrutten idag. Jag var assnervös haha barnunge som jag är men han har vilat x antal dagar o sist jag red så var det ett kaos. Men idag helt snäll och lyssna  utan tjurerier. Nu tar vi ett steg tillbaka och ska rida lite basic ett tag . Jag tror han behöver lite tid. Men han var så duktig idag iaf.


Sen körde jag såklart lilla blå både dit och hem. Måste lära mig o bromsa lite kanske innan stoppljuset när det lyser helt rött haha. Mamma hade lite panik där(A)Men annars gick det kalasbra. Körlektion på måndag iaf.


Asså idag sa ja till våran svenskalärare att jag läst ut en bok som vi har frågor på tills imorn....men sanningen är att jag  inte har läst en sida......(A)

pusss!

 



Av rebecca - 20 september 2011 15:20

Åhh vet ni ? jag fick byta bort äckliga hemska naturkunskapen idag mot fotografisk bild! Inte för ja har en aning om vad man gör men åååååååååå vad glad jag blev!


Kom hem för en halvtimme sen o sitter och taggar stall. Känns väldigt mycket bättre av att det regnar menar jag. Hoppas hästen är på humör idag:) Ska köra upp i lilla blå också hihi.Just nu sitter jag o fryser och tittar på helikopterhjältarna som ska rädda en från en bilolycka. usccch! o varför äre så kallt hela tiden! Vill ha soool.

Puss!



Av rebecca - 19 september 2011 20:45

När jag kom hemfrån skolan läste jag lite teori o slappa lite framför tvn sen runt halv sju åkte så övningskörde vi mede nya bilen och det gick kalas. Älskar den! Så söt haha. Men det gick verkligen jättebra och sen kom vi hem jag böt om o sprang och nu sitter jag nyduschad här och ska snart läsa lite naturkunskap så jag fattar nått imorn på lektionen.

Puss!

Av rebecca - 19 september 2011 16:19

Drog mig upp ur sängen kvart i åtta imorse och åkte ner till körskolan för ja är så jävla taggad på körkort så det är inte ssssaaaaannnntttt. Iaf, så gjorde om lite tester för o se att jag varkligen kan och ja var godkänd alla gånger!   Gissa om det gjorde min dag!  

Nu känns det som det är på G o massa körning blir det nu iaf så jag kommr ikapp med det också.Blir körning med mamma sen i nya lilla blå  


Sen hade vi massa lektioner halva klassen sov halva höll på med mobilerna haha tror ingen var allför taggad på skola idag. Så skönt att vi fick gå iaf tio minuter tidigare. men funderar på att göra uppgiften vi fick eftersom jag ändå måste vänta tills ikväll o köra.

Jag är på sjukt bra humör idag oaf det är inget snack om saken!

Puss!

 

Av rebecca - 18 september 2011 20:35

Eller så har man!:D

Av rebecca - 18 september 2011 15:13

Undra om man bara kan ha en viss mängd tur i livet? Att när något riktigt bra händer så går det åt mycket tur och det blir mindre kvar sen åt resten utav livet eller att den helt tar slut. Att man aldrig kan ha ens bara lite tuur ibland...eller rätt mycket tur. Inte jämt men bara ibland när man verkligen verkligen vill något.

Tror min tur iaf tagit slut....

Tumblr_lidy667nso1qzk4ruo1_500_large

Tumblr_ln3xiiqqix1qjdh8mo1_400_large

Bring_me_luck_by_healzo_large

316902-9-1315756609888_large

Av rebecca - 18 september 2011 09:56

Varför är jag så morgonpigg?för det är helt sjukt fast jag vaknade nio o verkligen försökte somna om men det gick inte. Så här sitter o har nyss ätit frukost. Antar att det får bli lite PA tid som vanligt. Vill bli klar med min skrivdel så jag får planera dagen istället.

Men iaf nu ska jag plugga,:P

Puss!

I've been so good it's time to pay me back, please?


Av rebecca - 17 september 2011 22:43

   MM vi käkade enchiladas på mr james förut. Assmys!

Sen gick jag o Jonna lite promenad ohcnu är jag hemma lite lagom sådär. Hoppas jag får jobba imorn också. Det är så skönt att jagh trivs verkligen på mitt jobb alla så himla rara och goa  

Jaa det var den här lördagen älskar mysiga lördagar men fina vänner.

men nu blire sängen iaf

Puuss!



Ovido - Quiz & Flashcards