Alla inlägg under september 2011

Av rebecca - 7 september 2011 07:40

Men jag vaknade nu och kan verkligen inte somna om. Känns rätt okej ändå la mih ju tidigt igår så sovit har jag ju. Ska gå ner och hämta lite frukost och sen skriva PA tänkte jag. Man får ju vara effektiv när man är morgonpigg!

Puss!

Av rebecca - 6 september 2011 21:10

Tror ni jag gick upp o gjorde läxan elelr? neej jag sov till kvart över sju istället mmm mkt bättre.

Idag hare verkligen varit fullt upp skola först då men det var rätt kul idag-. Tittadep å en larv i mikroskåp+en bladmossa mkt intressant-.-' Sen lekte vi lekar på sista lektionen soooft. Så jag behövde inte stressa ner till köris iaf. Så var jag dyngnervös men hon som jag körde med var verkligen super! Så det gick faktiskt jättebra= ny motivitation.   men bokade ingen ny utan fick läxa så den ska jag öva på.

Sen hme åt nånting cyklade iväg til lstallet hade bråttom i onödan men hellre för mkt tid än för lite. Gick till ridhuset red fram så kom Madde så körde vi lektion. Trven var okej galoppen åt helvete vore kul iaf han kunde iaf försöka liiiiite o bjuda till. Om man orkar spraka bakut orkar man gå framååt!

men men vi tränar på.

Men nu ska jag duscha o käka nått och göra den där jävla läxan.

Puss!  


Av rebecca - 5 september 2011 22:33

Asså för ett år sen eller ja 2 kanske hade jag aldrig fått dåligt samvete om ja inte gjorde en läxa det gick mig lätt förbi men nu så får ja fan ångest om jag inte gjort den!

Som vi har naturvetenskapsläxa imorn kolla ut 10 kemikailer o deras varningsetikett som jag gått och skjutit på hela dagen tills nu. Jag har inte gjort den men tänker gå upp 20 minuter tidigare imorn för att få den gjord.

Så nu ska jag sova så ja orkar upp imorn. Mycket o göra i morn. Först fixa läxan då, sen skola till tio i tre, tre har jag körlektion och sen hem o sen stall o träning för Madde.

Puss!

Håkan<3

Av rebecca - 5 september 2011 19:00

Köpte bara en mysiströja för 50 kr på JC. Va såhääääär nära att köpa ett par skor men snål som jag är hehe.

Har tittat lite tv bara sen ja kom hem och funderar på att antingen gör lite teori shär hemma på datorn eller kanske göra lite PA? Pa fåre bli har fakyiskt inte gjort något på det på typ 2 veckor. Sitter och lyssnar på Adele mm älskar hennes "someone like u"

Puss!

Av rebecca - 5 september 2011 16:25

Skoln rullade på braa idag tur vi har byggarna som unerhållning;D Så slutade vi tio i fyra så vare bara o cyklla hem i regnet. Det gör bara att man vll ha körkort ännu mera! Iaf så käka lite nyss och ska torka håret så kör pappa ner mig och Ida till stan en sväng. Vi är fan jämt på stan haha men de roligt o handla o att det inte finns något annat o göra i denna stad.

men nu måste ja åka!

Puss!


Av rebecca - 4 september 2011 22:12

Ska man slå på en film kanske? har ju sovmorgon imrn för jag orkar inte åka ner till köris imornbitti vill sooova. + att jag inte ens läst allting som jag behöver läsa för ja tycker de är en jävla fördel o fatta vad de frågar om lix. Blir mer motiverad efter körlektionen på tisda förhoppningsvis.

Nej det får bli en film nu hihi.

godnatt<3

Av rebecca - 4 september 2011 21:37

Klant o lägger upp en scen från jalla jalla:$$$

men jag dog på farsan bland det bästa jag sett ju! HAHAHA kan säga att jag o Ida skratta en del!  

Av rebecca - 4 september 2011 19:16

Idag har jag inte hunnit med mycket(A)

Kollat lite film gårr promenad med idN gått en egen promenad för jag hade så sjukt tråkigt. Tittat på 3 filmer och nyss vart ute och sprungit. Snart ska jag över til lIdN och titta på farsan HAHA orkar inte den filmen fast ja inte ens har sett den men chekka klippet här så fattar ni hur kul den verkar. Väntar på att mamma och pappa ska komma hem snart också vilket de sanrt gör så vi kan käka litte. Mys!

Nej nu ska jag ducha o inte låta stackars idN vänta på sega mig mer.

Puss!

-Var inte du kär i mama när ni gifte er?

NEJ!

HAHHAAHHA döör!

Ovido - Quiz & Flashcards