Alla inlägg under september 2011

Av rebecca - 17 september 2011 16:40

Imorse klockan åtta ringde mobilen o det var jobbet. Tjugo i nio stod jag klar på avdelningen så jag har jobbat till fyra. Gött!

Sitter och funderar på en springtur faktiskt men får se beror på om de blir nått ikväll med flickorna. Jag o Jonna är sugna på att gå ut och käka eller nått ikväll. Får se vad de andra säger.

jaja nu ska jag göra annat:)

PUss!


Av rebecca - 16 september 2011 23:47

Assmys hos Rahwa ikväll o kom hem för en timme sen typ. Ska lägga mig och sova nu och sova ut imorn för nästa vecka får ja inte komma försent något mer!Ajabaja.

Nej uscg nu sitter jag och gäspar

puss!20110915-111338.jpg


Av rebecca - 16 september 2011 17:31

Av rebecca - 16 september 2011 11:45

Det  är fredag o vi slutade elva som alltid på fredagr o det är alltid lika skönt. Docj gick jag upp halv åtta imorse(A) ja jag var tio minuter sen...men så värt det hehe. Har nyss käkat lite luch och ska snart åka till stallet och rida Dompan.

Bäst att jag åker i tid så jag inte blir sen sen, klassen ska til lRahwa o käka lite tacos och titta på film. Mys!

Men nu blire o byta om

Puss!

 

 


Av rebecca - 15 september 2011 15:32

Får göra mig sällskap denna torsdagseftermiddag bestående utav jävligt mycket plugg.

Bokrecention+att vi hade samtal med handledarn inför vårat PA så nu äre dags för mig att köra på ordenkligt så jag hinner med mina tidsmål som jag satt upp.

Men lärarn trodde jag satstade på MVG på mitt PA...de får vi se...:O

Iaf ska nog försöka ge mig ut och springa sen också så ja ja får göra något roligt idag.

Känns som jag inte gör något annat än att gå i skolan ju måste vara väldigt kul att läsa.

Sitter o lyssnar på Daniel då såklart en livelista från i sommar åhh, håller verkligen kvar vid att han var bäst på putte!

Puss!

Av rebecca - 14 september 2011 22:40

Gick inte så bra o läsa teori o va inne på face samtiidigt(A)

som tur va ringde Jonna så prata med henne i några timmar o blev aspysslig så har nu plockat rätt på alla kläder o shit på mina rum så nu äre bara o dammsuga o damma.

Imorn äre omv heeeeela dagn frma tills kvart över ett då har vi PA. Funderar på att åka hem men får se hur ja gör man jobbar ju rätt så mycket bättre i skolan men om jag är själv hemma lär jag få endel gjort.

Kollade på Jersey shore men att se Sam o Ronnie bråka ett helt avsnitt var inte intressant ....

ja vart på så bra humör nu på kvällen juuu då vill man inte sova. Tur det är helg snart det gillas!Optimism-is-key_large


Av rebecca - 14 september 2011 19:50

Jag orkar inte öppna körkortsboken  jag orkar inte men åh vad jag borde göra det.  Så hade vi tydligen svenskaprov nästa så borde kanske plugga lite i helgen. Vill bara ta studenten! Snaaaart snaaart....

Sitter o lyssnar på Adreas Wijk vilket inte är så ovanligt, så himla braa  

Fast ni börjar jag bli rastlös kanske ska läsa lite körkort ändå?

Nu ska jag sluta prata om tråkiga saker och sluta blogga.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards