Alla inlägg under september 2011

Av rebecca - 13 september 2011 22:58

Jag skulle gå och o duscha o lägga mig så äre JS på tv inte kan man ju missa det. Det mest patetiska pogrammet evver men så sjuukt bra haha. Så kollade nyss klart o nu ska jag sova.

Väldigt intressant inlägg känner jag...

Godnatt:)

" when nothing goes rigth go left"


Av rebecca - 13 september 2011 19:31

Sitter o pratar men jeniflily in the phone!  

Var uppe hos Dompan o pysslade lite bara han var supermys idag åhh lillkillen! Körde hem också mamma skulle in på konsum och grejor sen körde jag stora rondellen hem o det gick askalas.

Jag ska snart duscha o plugga lite körskola tror jag . Den där boken ger mig ångest!

Nån bokrecenion ska in til lveckan också roooooligt.

Tumblr_lr8e5afgxq1qesfggo1_400_large

Tumblr_lrgrdinxha1r331r3o1_500_large

Av rebecca - 12 september 2011 21:41

Asså så fort ja går ut så börjar det regna? man undrar om de finns ett regnmoln över mig för ibland känns det verkligen så. Tycker livet är så orättvist idag...hade fix you på i en timme sen kändes det liiiite bättre. Älskar den låten.

Var hemma runt nio o tittade på nått på tv o nu sitter jag och funderar på högskoleprovet:E

Asså dyngbra att göra men det känns så sjuukt svårt? Får fundera tills imorn sista anmälningsdagen är 15onde.

Imorn äre skolfoto. Asså vartenda år man ska ta ensamn bild har jag skrattat så mycket så han blir rätt arg på mig asså fotografen. men att stoppa upp en stor kamera i mitt face går lix inte. Får se hur det går imorn.

Men nuska jah duscha o sova.

Puss!

Av rebecca - 12 september 2011 17:09

Åhh vad jag fryser! O såg på grannes träd att löven börjar ändre färg= hösten är påväg på riktigt. Aja närmare studenten var dag som går  

Hade en helt okej idag i skolan film sista timmen så det var assoft.

Imorn har vi skolfoto o sen lekar på slutet av dagen haha med ettorna gullligt.

Fick en till prick på köris idag också. Måste försöka köra mer asså men inte lätt när vi inte ens har en manuell bil lix. Det blir lite lättare om man skulle ha det lix.


Sitter och funderar på om jag ska skriva på mitt PA o vara tråkig tills jag ska ut och springa. Men desto mer man gör desto mindre blir det ju kvar.

Men min huvudvärk är inte snäll heller....


Av rebecca - 11 september 2011 23:02

"Maybe some women weren't meant to be tamed,
maybe they’re supposed to run wild until they find someone just as wild to run with"

Tumblr_lrdl1u3niw1r2mogpo1_500_large

267684_227161290657758_166880013352553_682764_6485122_n_large

Tumblr_lj1ddhvlgr1qzxhoso1_500_large

Tumblr_lrddzxxila1r34h1ko1_500_large

Av rebecca - 11 september 2011 18:06

När jag äntligen reser mig upp ur stolen för att snöra på mig skorna för att gå ut och gå så kollar ut och ser att det regnar. Hur typiskt? Asså usch vilken lat söndag gick ju upp runt ett o sen har jag bara kollat på tv o varva med datorn haha.


Känns som man borde göra någonting gå ut en stund men inte så rockigt när det regnar. fastdet kansek bara är en skur , förhoppningsvis.

O jag mår dåligt när jag ser hur stökigt det är i mina rum också. Kläder överallt! Jag som skulle städa i helgen...(A)

Nej nu ska jag sluta skriva tråkiga saker o gå och göra nått

1404624769_5_jmrc_large


Tumblr_lr06iwxrsz1qzxq0ao1_500_large

Av rebecca - 11 september 2011 12:52

Fick världens chock när jag kollade på klockan o såg att den var tjugo i ett! AJa gött ju!

Igår kväll var riktigt roligt o alltid lika kul att träffa Nea   det bev litte party o grejor var hemma runt halv 3 typ.

Idag ska jag fröska göra något vettigt men jag orkar inte, helgen borde vara "måste"fri. Så det får min bli tror jag. Ska tvätta bort sminket och grejor och läsa lite bloggar

Puss!

Av rebecca - 10 september 2011 16:11

Sitter och dricker smoothie och tittar på 16 and pregnant. Jag och ida var en sväng på stan förut men jag köpte bara torrshampo och en ny ögonfransböjare, för min är spårlöst förssvunnen.

Funderar på att hoppa i dsuchen snart för kvällens planer är fortfarnde obesatämda men så är man lite redo iaf.

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards