Alla inlägg den 2 mars 2011

Av rebecca - 2 mars 2011 22:45

Meningen var ju att vi skulle klart på OC alltså klart klart men de visa sig att jag hade jättemycket kvar o kolla haha så vi fick börja på skiva ja vene 4:a?

Aja kul kväll iaf  


Asså jag är inte ens trött? Jag typ lever kvar som om det var lov. Nästa lov är om 8 veckor typ. men då har vi lov samtigdt som lillerudarna så det blir suppperr känns som de kommer bli endal OC tittande hela natten då. Suger att alla inte har lov samtidigt.


Asså ja kaaan inte soova eller kanske om jag stänger av datorn kanske kallas ju fördel.

Men när man börjar åtta och slutar runt fyra känns de litte törligt.

  

Av rebecca - 2 mars 2011 19:22

Mitt spoiufy kollapsa?Jag lovar det stod kollapsa. Och nu kan den tydligen inte spela en enda jävla liten låt. Kanske har lyssnat upp min timmar? Det kan ju va det.

Iaf ska duscha o plocka undan lite här för sanrt kommer Angie ska ska vi kolla OC. Jag ska kolla klart för första gången i mitt liv på OC.  Jag har alltid undvikit det för det är för stor sorg haha nej det är inte kul!  

Så nu kanske jag borde gå.

jaag idaag

           

Av rebecca - 2 mars 2011 16:17

Ni vet ju hur mycet jag älskar livemusik och nu måste se de här:)


Av rebecca - 2 mars 2011 13:40

Vi slutade tjugo över ett ida så himla gött orkade verkligen inte börja göra några frågor.

Tänkte att jag för en gångs skulel få vara själv hemma och bara chilla lite. Men självklart är det någon hemma! Åh  ibland alltså blir lite irreterad.


Skulle behöva åka ner på stan ju köpa lite nya nagellack är skitsugen på ett turkost och ett korall. så man kanske får lite vårkänslor.

Och mitt facebook laggar sönder som vanligt.

:eeeeeee


Ovido - Quiz & Flashcards