Alla inlägg den 6 mars 2011

Av rebecca - 6 mars 2011 23:16

I believe in nothing
Not the end and not the start
I believe in nothing
Not the earth and not the stars
I believe in nothing
Not the day or not the dark (

believe in nothing
But the beating of our hearts
I believe in nothing
100 suns until we part

I believe in nothing
Not in satan and not in God
I believe in nothing
Not in peace and not in war
I believe in nothing
But the truth in who we are

Av rebecca - 6 mars 2011 22:07

Va hos Ida nu på kvällen och skrattat i flera timmar de fick bli dagens träning . Asså det är så jävla gött att bo grannar över gatan lix.

Asså jag ska sova nu.

Ja ska borsta tänderna för 5:te gången också.

Herregud.

Helgen var iaf galet lyckad!

Puss!

Av rebecca - 6 mars 2011 17:18

  Jaa vad ska jag skriva haha.

Var hemma halv åtta imorse efter en väldigt lyckad kväll hos Nea så kul att hon är hemma. Började lite lungt slutatade med att vi kokade och åt pasta fem på morron? Vi var nog typ 5-6 stycken kvar då. Sen somnade jag på soffan och när jag vaknar kvart över sju ligger Angie och sover på soffan också. Väcker henne och går hem. Möter en ganska orolig mamma som undrat var jag vart hela natten haha.

Och igår tappade jag min telefon i mitt glas!!!!!!!!! Tror ni den funkar ellerHur lyckas man lix?

Aja det är som det är. Ska lämna in den imorn. men vad fan ska jag säga? bah ehh ja tappade den i ett glas? då gäller ju ingen garanti. bajs!


Iaf har varit uppe i stallet hämta mina saker sen tävlingen ätit kladdkaka åkte hem duscha åkte till Nea med Angie där också Robin och Viktor va så kollade vi fotboll. MIn första fotbollsmatch jag kollat på haha.


Nu sa jag gå över till Ida och titta på film!

Puss puss!

  

Av rebecca - 6 mars 2011 11:12

Ah det blev en lyckad kväll igår får tyvärr äta upp det lite idag. Mobilen är sönder:((((((((((((((((( Så ni kan inte smsa elelr ringa tyvärr:( Den badade lite igår..(A

Jag ska gå ner duscha äta något gå ut gå o piggna till.

Skriver när jag känner mig något fräshare;)

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards