Alla inlägg den 10 mars 2011

Av rebecca - 10 mars 2011 22:54

Skrev en lång text men deleta den lika fort.

Varför blir man så tankfull på kvällarna?

Jag är sååå varm! Tror alvedonen gör att febern släpper lite och de känns. Känns som de är 40 jävla grader här inne.

Kollade nyss intervention man orkade inte titta klart.


Ahh gött att de regnar/snöar iaf så skiten smälter någon gång.


Asså kan ni förstå hur mycket jag längtar tills att fylla 18? jag lovar väntan är olidlig! Och jag längtar tills studenten och flytta hemifrån och ja allt sånt. Studentresa gud vad roligt!

Åtta månader kvar nyss var det fyra år.

Känns bra att tiden går frammåt iaf.

Puss!

  


Av rebecca - 10 mars 2011 18:35

Gick o la mig runt fem pga huvudvärk o vaknade nu trodde jag hade vaknat mitt i natten. Men ne. Och huvvet gör fortfarnde ont.

Asså ja vet att jag wainar jävligt myckt men läs inte då om det är så jobbigt


Ska försöka gå ner o sno tvn tills 2 and a half men iaf. Äta lite fil vart så jäkla sugen på det.

Har inget kul att berätta antar att bloggen kommer vara tråkig tills ja blir frille igen:((((

Av rebecca - 10 mars 2011 11:21

Vaknade för någon timme sen har käka frukost och sitter och gör lite teori. det är fakitskt riktigt kul! Tagga kööörkort!

Känner mig ännu smått bättre idag men absolut inte helt bra. Inte kul. men det är bara att vila och vila och vila. Räknar med att vara 100% måndag.

Den kör vi på.

KOllar på en live spelning med The Hives och serist dom är ju gaalna! Vi såg dem på putte förra året men de var sista spelningen sista dagen jag var sjuk hade jordens träningsvärk i mina vader pga. all hoppning så de var inte så rockigt. Fast de var kul att se på!

Ovido - Quiz & Flashcards