Alla inlägg den 19 mars 2011

Av rebecca - 19 mars 2011 19:39

jag tittade aldrig på bella och Tyra show när det var så har suttit och nördat det i nån timme. Kollat när de interljuva Kenza Dessie Kissie Paow och Egoina.

Kenza var bäst som alltd! 

 Men det jag skulle säga med det är att jag aldrig verkligen aldrig har läst blodinbellas blogg men shit vilken härlig personlighet! Tänk om folk kunde vara lite mer som henne glad och sprallig! Inte lika  tillbaka som Tyra som blir like tråkig om man jämför med Bella. Det vr en possitiv överaskning ska nog börja läsa henens blogg.

Ska iaf byta om lite sitter i en stooor tisha och jeansleggins? Haha vilken syn.

Ska ju till Jenfi ikväll men innan blire ett stopp på konsum(A) Inte bra!

Antar att det blir lite filmmys.

men ska gå nu.

Puss på er!


Av rebecca - 19 mars 2011 16:43

Guuud va skönt det var att vara ute och gå färut blev en två timmars promme ute i härliga solen  

Och den skiner fortfarande.

Själv har legat och degat framför tvn framför history channel.

Vakande til lnyss jkag blir så trött på eftermiddan jämt ju. Fast det är så skönt att bara kunna vila om man vill hihi.

Ikväll ska jag til ljenfi iaf lite myss hanan och mimmi och förhoppningsvis Nea och Jossan kommer också.

Får se vad jag ska hitta på fram tills dess

Puss!

Jag måste verkligen köpa en egen webbbkamra!!

  

Av rebecca - 19 mars 2011 11:12

Börjar morgonen med akustiksa(nej jag kan inte stava) versionen av the kill underbart!

Solen skiner snön smälter= Becca blir glad.

Ska dra en plattång genom håret sätta på mig gå kläderna och sen sätta på mig solglasögon väcka hunden därnere som ligger och solar i fåtöljen.

MMm härliga vår kom kom kom!

  

Ovido - Quiz & Flashcards