Alla inlägg den 7 mars 2011

Av rebecca - 7 mars 2011 21:16

Nu ska jag hoppa i duchen efter en springtur! Jag älskar att springa på måndagar veckan börjar så bra då.

Synd jäkla skit att skolan inte va stängd imorn juuu. Hade mer än gärna varit ledig tisdag och onsdag är glad över att varit ledig hälften utav denna dag iaf.

Nu måste jag verkligen hoppa i duschen och sova.

Imorn börjar jag tjugo i tio med idrott svenska och psykologi känns fakitskt helt okej.

Ska försöka att inte vara sen den här veckan fick lite skäll förra veckan av lärarn. Ne fy vad busig!kanske små små vårkänslor?

Av rebecca - 7 mars 2011 18:35

Tog igen lite utav helgens missade sömn så har sovit från 3 till 6 typ så jäkla gött. Jag älskar att sova när man kommer hem  från skolan så himla mys:$

Men ska ut och röra på mig litte om en stund förra veckan var inte hurtig nånstans! det gillar vi inte.

 Fast det blåser strom ute men de är så skönt när man är klar och det är alltid bäst att träna ute.

Jag kanske borde plugga lite teori men känns så ovärt eftersom ja ändå får skriva förrens om 8 månader. Men får väl försöka ändå för att verka lite duktig(A)

Skolan är öppen imorn-.-' blä tur vi har studiedag på onsdag.

just nu lyssnar iaf på

Av rebecca - 7 mars 2011 11:01

 Min mobil är ju somsagt sönder så mamma kom in halv 7 och väckte mig imorse så tänkte jag att jag vilar lite till så kom hon upp sju igen så då vare bara att gå upp.

Kommer till skolan möter en väldigt lyckkig Jossan som berättar att vattnet ska stängas av så vi slutar tjugo över nio  

Jag åkte direkt till mobilekt lite lagom nervös sådär. Men hon kunde inte se några vattenskador så jag kunde andas ut lite iaf. Hon tittade fick nyss SIM kort och en ny mobil alltså en samsung med VGA kamra. Jag oarkar inte haha så jävla ful är den! Men hon skulel ksicka in min så får vi se hoppas inte att det blir allför dyrt...

Iaf har inga nummer kvar som ni smsar skriv ert namn hihi(a

Ah shit.

Puss!

    

Ovido - Quiz & Flashcards