Alla inlägg den 4 mars 2011

Av rebecca - 4 mars 2011 23:44

Elelr hela vi får se man vet aldrig när man kommer hem. Iaf ska sitta vid in och ut imorn med Angie och Lollo. Stannar nog lite efter jag vill se några som ska rida.

Kvällen ikväll blev lite film och Yes man är alltid lika bra  


Jag har en massa 30 second to mars låtar i mitt huvud. Och jag är så sjukt jäkla trött! All sömna jag missat i veckan verkar komma tillbaka nu tror jag. Tur att jag bara behöver gå upp åtta imorn-.-' nerrå lite sovmorgon blir det allt. Och dagen imorn är taggad!

Nu ska jag verkligen sova.

Puss och godnatt!

Av rebecca - 4 mars 2011 18:21

Köpte 3 nagellack för 50 kr helt okej. Mitt bästa va ett silvrig som jag målade med dirr. Askalas!

Jag och Donna sitter och tittar på 2 and a half men.

      

Av rebecca - 4 mars 2011 15:53

Nu ska jag säga ett riktigt I-kandproblem jag har inget nagellack!

Ja var ju på stan förut men du ville ja inte köpa något. men nu har jag verkligen inget roligt att måla på mina naglar. Så jag och Ida går ner en sväng igen på stan hihi.

puss!

Av rebecca - 4 mars 2011 14:33

Mötte upp Jenfi efter skolan så åkte vi till stan. Så kul nu när vårkläderna börjar komma. Längtar ihjäl mig efter min älskade skinnjacka.

en jag vi sååå gärna ha Kenzas den är to die for! Men jag har ju två andra så det får duga i vår.

Köpte iaf en locktång vilket jag behöver sen tofsar för jag lyckas alltid slarva bort mina och jag sover alltid med håret uppsatt så lite jobbigt när man inte har några tofsar. Köpte även en liten grej till Nea som hon får på lördag.


Men hur underbart med fredag?Tyckte fett synd om dom har matte B till halv 4 varje fredag. usch! Men jag är iaf hemma och ska bara döö lte för jag är astrött funderar på och köra lite cross iaf ochkanske sova lite hihi.

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards