Alla inlägg den 14 mars 2011

Av rebecca - 14 mars 2011 22:08

Nu ska jag sova. Lyckades börja blöda näsblod också som vägrade sluta men nu skare vara lungt.

Börjar med sovmorgon imorn en lång en det gillar vi.

godnatt puss!

  

Av rebecca - 14 mars 2011 21:06

Jossan en sån rolig sak i skolan idag ska se om jag kommer ihåg rätt men de var något i stil med

- Nu är ju måndag och sen tisdag är inget och sen slutar vi tidigt på onsdag sen äre helg!  

Låter bra i mina öron. Iaf var ute och joggade lungt förut med Coldplay i öronen och på asfalt hela vägen. mmm underbart!

Sen kom jag hem duscha eller jag skoja jag duschade nyss(A) jag åt sen kollade 2 and a half men asså jag älskar det så jäkla bra! se kollade jag top model och jag missa vem som vann? Eller det kanske inte avgjordes idag aja iaf. Sen duscha jag och nu sitter jag här.

Känns som klockan är tio så jag var nära på att gå och lägga mig.

Men ska bara läsa bloggar sen gå och sova.


Idag har varit en bra väl genomförd planerad dag. Jag har gjort det jag ville göra idag såsom plugga och jogga. Och det så bra när man palnerar och genomför . Känns som det blir något av dagen då.


It's the moment of truth and the moment to lie
The moment to live and the moment to die
The moment to fight, the moment to fight, to fight, to fight, to fight

 



To the right, to the left
We will fight to the death

Av rebecca - 14 mars 2011 21:06

Jossan en sån rolig sak i skolan idag ska se om jag kommer ihåg rätt men de var något i stil med

- Nu är ju måndag och sen tisdag är inget och sen slutar vi tidigt på onsdag sen äre helg!  

Låter bra i mina öron. Iaf var ute och joggade lungt förut med Coldplay i öronen och på asfalt hela vägen. mmm underbart!

Sen kom jag hem duscha eller jag skoja jag duschade nyss(A) jag åt sen kollade 2 and a half men asså jag älskar det så jäkla bra! se kollade jag top model och jag missa vem som vann? Eller det kanske inte avgjordes idag aja iaf. Sen duscha jag och nu sitter jag här.

Känns som klockan är tio så jag var nära på att gå och lägga mig.

Men ska bara läsa bloggar sen gå och sova.


Idag har varit en bra väl genomförd planerad dag. Jag har gjort det jag ville göra idag såsom plugga och jogga. Och det så bra när man palnerar och genomför . Känns som det blir något av dagen då.


It's the moment of truth and the moment to lie
The moment to live and the moment to die
The moment to fight, the moment to fight, to fight, to fight, to fight

To the right, to the left
We will fight to the death

 


Av rebecca - 14 mars 2011 17:01

Orkar inte plugga mer nu måste ta en pause. Gjorde iaf klart 20 frågor. 1 historia fråga som var så äckligt svåra! Jag och Emelie kikar på dem imorn efter skolan innan teorin. Två hjärnor är smartare än en.

Nu ska jag ut o gå en kortis iaf och sen gå in och ta nya tag med pluggningen. det är fan inte gratis att va hemmma-.-'

Åh den här låte kom nu i min mp3(har ju inte min mobil)

Av rebecca - 14 mars 2011 15:30

Skolan rullade idag med. Kändes nästan som jag haft lov eftersom jag var borta så mycket förra veckan. Men ligger inte efter med mycket alls så ska plugga lite här snart. Måste bara läsa mina bloggar hihi.


Så himla fint väder då!   Blir ju faktiskt på bra humör. I like!

Gucd jag vet inte vad jag ska ksriva riktigt. sitter och sjunger litte samtidigt som jag bloggar.

jag måste verkligen göra en chill-lista. Lyssnar på min EMO lista men jag är ju inte EMO så det blir ju lite fel.

aja nu ska jag läsa bloggar sen plugga:)

Puss på er!

  

Ovido - Quiz & Flashcards