Alla inlägg den 26 mars 2011

Av rebecca - 26 mars 2011 18:28

Var ute och gick med Donna efter jag kom hem förut och hur hamnar man vid skogskyrogården?  Lix i skogen ..Seriöst jag visste inte riktigt var jag va hehe  Inte konstigt att jag alltid varit dålig på oregentering...

Sitter och lyssnar på snyggaste Jared Leto han och hans underbara röst! 

Vissa männiksor fick ju en talang.

Men nu ska jag föska hoppa i duschen

jävlapublikjävelsomä såjävatorrasåöööö

Av rebecca - 26 mars 2011 11:42

Hela övervåningen städad och klar! Så himla skönt. Så nu känenr jag mig lite duktig.Nu ska jag iaf äta lunch och sen ta en promenad till stallet tror jag  så himla härligt väder!  

jag igår nu sitter jag osminkad i en stor tisha och shorts hihi älska helg

 

Av rebecca - 26 mars 2011 09:16

Sitter och funderar på om jag ska ut och gå innan frukost.Men nej helgen är til lför att ta det lungt på hehe.

Min helg är helt oplanerad men känns som det kan bli en sånhär pruduktiv helg när man får mycket gjort. Jag behöver ha en sån helg också så.

Nu ska jag ner och äta frukost.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards