Alla inlägg den 25 mars 2011

Av rebecca - 25 mars 2011 21:26

Jag avslutade min fredag med en joggingtur och dusch. Gjorde en hårinpackning också så mitt hår luktar helt underbart nu.

Men jag ska fakitskt gå och lägga mig nu är så himla trött. och bärsta mys och gå och sova tidigt och vakna tidigt imorn. Älskar att gå upp tidigt på helger kanske ska ta en hurtig mrogon promenad imorn innan frukost? Det får vi se.


Imorn ska jag iaf städa hela övervåningen och göra fint i mitt rum. Mitt rum ser ut som en garderob. Fast jag har min klädställning ska börja använda den mer.

men nu har jag babblat klart för idag.

Godnatt!

utanför mitt fönster idag ihh vååååår  

 

Av rebecca - 25 mars 2011 18:58

Det blev lite shopping för pengar jag inte borde spendera inte bra men köpte verkligen nödvändiga saker så.

Kavaj HM

Jensleggins Cubus

Legins Wear It

kavjen ligger heöt utvecklad typ drf den sr så störd ut:E

 

Av rebecca - 25 mars 2011 14:22

Tog med gulligull hund på promme och så började det hagla. Honv art helt lesden. Gumman<3.

Nu kommer mamma snart så måste göra mig iordning lite ska nämligen på lite äventyr;)

Puss!

Av rebecca - 25 mars 2011 11:50

Gjorde 3 frågor på historian satt av sista tiden nere i rasthallen utan att göra nått. Naturkunskap redovisa gjorde en Ö uppgift. Sen ingen samhäll för hon var borta. Underbart.

Idag äre fredag och mitt goda humör håller i sig hihi.   

Kom hem precis till desprete housewiwes så det sitter jag och tittar på. Snodde mammas dator för hon är på jobbet. Busigt!

Har inte så mkt mer o skriva just nu. 'Puss!

jag idag

   

Ovido - Quiz & Flashcards