Alla inlägg den 8 mars 2011

Av rebecca - 8 mars 2011 20:05

Har just tvättat bort min mascara från mina allför trötta ögon. Jag mår verkligen inte bra usch börjar verkligen bli sjuk. Vad är felet på mig? varför har jag nästan varit sjuk konstant i över ett halv år nu?  Hinner aldrig komma igång med löpningen ordenkligt för jag blir bara sjuk. Asså jag orakr inte mer.


Var iaf på körskolan kom lite sent för pappa missuppfatta mig när han skulle köra dit mig men aja var där iaf. Kunde dock inte koncenterara mig mycket för jag och Anchi hade en papperkonversation och sen smsa de massa haha. Varför smsar alla när man minst kan svara? Men de gör inget.  


Kom hem käka och har legat framför tvn och nu måste jag sova innan ja somnar här. Hoppas verkligen jag mår bättre imorn! Har ju studiedag så det är skönt iaf.

Puss!

muntrar upp mig själv med en bild från sommaren från spåret längar ihjäl mig efter att srpinga där igen:)

  

Av rebecca - 8 mars 2011 14:22

Skolan gick jättefort idag som alltid på tisdagar. Lyckades prata om allting annat på psykoligin än vad vi skulel prata om så de var ju bra. Jag var superdutkig tjeje som är dyngnära ett MVG i psykologi så ska verkligen rå plugga till nästa prov!

Mobilen rockar på ockå hhaa orkar inte  

Visst får man lite vårkänslor ute då! Ihhh så himla underbart. Ska ta skinnjackan och solglasögnonen till körkolan sen. Man får ju passa på.

Känner mig lite sjuk IGEN...ont i huvet och leder som alltid när jag är sjuk. Men nej ja tänker inte bli det så det är så.

Mamma är genomförskyld så kan ju va det-.-''''

Iaf ska läsa lite bloggar och åka till körskolan runt fyra.

Puss!

snart kanske det ser ut såhär(L)

     

Ovido - Quiz & Flashcards