Alla inlägg den 3 mars 2011

Av rebecca - 3 mars 2011 22:42

Asså hela den här veckan har jag gått och lagt mig efter elva Jag vet inte varför känt mig så himla pigg. Verkar som jag vilade upp mig ordenkligt på lovet.  


Jag tittade nyss på Kissie som var med i debatt på SVT och bjuder man in sveriges kändaste bloggare kanske man kan låta henne säga något och inte avbryta henna hela jävla tiden. Jag tyckte det var jävligt dåligt!  Jag menar så sitter mindre bloggare o tror att dom blir något på att tracka på Kissie. De vill ju vara henne?

Patetiskt.


men det var inte Kissie jag sulle skriva om. Klev just ur duschen oc taggar fredag imorgon underbaaaart.

skolan då men det känns helt okej att sluta tjugo över tolv så åker jag til lstan och möter upp Jennifer så ska vi titta runt lite.  Hoppas jag hittar något fiiint.

Nu måste jag sova.

Puss!

men hur taggad på tatuering då!? fast på skulderbladet/axeln  åhh 8 månader kvar

  



Av rebecca - 3 mars 2011 21:11

Ridningen gick så himla bra! Hade Conrad så hade förväntat mig endel slit hehe. Men han trampa på riktigt bra! Så red vi öppna halv långsidan räta ut sen upp på medelinjen och öka det var en riktigt kul och bra övning. Så jag är jättenöjd med dagens ridpass!  


Fast jag måste erkänna att jag saknar att ha en egen häst att pyssla med varje dag och rida och träna och ha mål för sig själv lix. Att veta att efter skolan åker man upp mockar gör mat snackar lite med dom i stallet fixar sitt pass om man har och sen borstar myser och till sist rider. Att träna och se att det går frammåt att ibland hitta den där magiska känslan när allt bara flyter. När man bara älskar sin häst som bara hästmänniskor kan förstå. När man seriöst skulle gå genom eld bara för att rädda sin häst.

Eller när varje minut i stallet när man pysslar med sin häst känns helt rätt att man är två bästa vänner som inte klarar sig utan varandra. När man alltid tänker på sin bästa vän och vill att den ska må bra i alla lägen och självklart kommer den alltid först. När man blir som helan och halvan.

Inget du inget jag.


När man önskar att absolut inget kan skilja en åt.

När det känns som att man aldrig kommer hitta drömhästen igen...

Av rebecca - 3 mars 2011 18:04

Har spelats om och om och om igen idag:)

Av rebecca - 3 mars 2011 17:21

Fan va torsdagar är sega!

Men de var Lite kul för vi hade Solveigh två lektioner i rad så bara glömmer hon bort oss tl  lsista lektionen. Så efter 40 minuters väntan haha så började vi. Busigt!


Kom hem typ halv fem o är dötrött. För när jag skullE gå och sova igår ringde Jonna haha så vi pratade till halv tolv typ så somnade jag och sen vaknar tolv av att jag får sms. Drog mig tillsju imorse vilket visade sig i en halvtimmes försening whooops! Men ärligt så bryr jag mig inte spec mycket.

Ska snart tagga lite ridning iaf.

Puss!

  

Av rebecca - 3 mars 2011 11:53

Jossan är dum idag  hon får nog sitta ensam i ett hörn längst ut på kanten längst bak i klassrummet om hon inte ger sig snart:(


Annrs då har vi nyss ätit mat och vi har en timmes hål  vilket inte är så kul. Fast jag hoppas vi slutar tidgre än vad vi brukar för vi är bara sex stycken här.

Nu ska kag åyergå till mitt hål.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards