Alla inlägg den 12 mars 2011

Av rebecca - 12 mars 2011 18:40

Av rebecca - 12 mars 2011 15:59

Men min farfar är väl söstast eller? knackar på lite spontant o har med sig en äppelkaka till family. Söt han är!

Somnade på soffan förut min bror väckte mig det var inte uppskattat kan jag lova er. Jag hatar att bli väckt. Iaf gick upp nu sitter jag här.

När man är sjuk blir dagarna sååååååå aktiva shit att jag ens hinenr göra allt!

Elelr inte.

Börjar få spring ångest när jag var ute och såg asfalt hela min spring runda bahh what?

Så är jag dyngförskyld.

Måste komma igång ordenkligt nu herregud sommar närmar sig juuuu

Aja

 ska försöka hitta någon film att underhålla mig med

Puss!


Av rebecca - 12 mars 2011 13:10

Var ute me Donna på en lugn men ganska lång promenad och det var så himla skönt att ha skinnjacka. MMM love<3 Donna var snäll för en gångs skull också och det var så skönt att bara gå sakta och känna att solen värmde liiite på ryggen  

Så kom hem nu iaf.

Funderar på att städa mitt rum men blää orka seriöst. behöver städa mitt nadra rum också(där jag sover) men ja är jättetrött.

Aja jag hittr väl på något:)

Puss!

Av rebecca - 12 mars 2011 10:03

Sitter och pratar med Jonna i telefon skulle ringt henne igår men kom hem så sent så ville inte ringa då. Så gick ner och åt frukost o sen ringde. Så har suttit i telefon senaste 45 minuterna. Vi har för mycket att "ta igen"  Jag har ju knappt varit i stallet så vi ses ju inte för ofta.

  

Av rebecca - 12 mars 2011 00:24

Skulle bara över till Ida en stund ju! Kom hem nu.

Vi hann kolla en o en halv film skratta i fleeeera timmar så min hals är helt öm:/

Inte okej Ida!:(((((((((((

Tur man har världens bästa granne rätt över gatan. Kvällen blev ju riktigt bra.

men nu ska jag dejta kudden.

Puss!

  

Ovido - Quiz & Flashcards