Alla inlägg den 21 mars 2011

Av rebecca - 21 mars 2011 22:29

Idag var jag ute i trafiken på riktigt för första gången körde tre rondeller! var livrädd! nej då men lite shaky var jag allt. Körde korsningar och bara att vara i trafiken är ju nytt lix men om man inte provar lär man sig ju aldrig och jag tror alla tycker det är lite läskigt i början. Det är så sjukt äckligt att få möta och stressande att ha någon bakom sig men det gick bra. Det gick jättebra ärligt talat!    

Kom hem och pluggade igenom idrottsprovet som jag har imorn. Duktigt att börja dagen innan. men mami förhörde mig och det gick bra så hoppas på ett godkänt iaf.

Nu ska jag läsa igenom det igen och sen blunda för idag.

Hoppas på en bättre dag imorn!

Puss!

 

Av rebecca - 21 mars 2011 16:52

Nu får ni se upp ute på vägarna! Eller ja ni runt flygfältet men kanske bli lite vägkörning idag  

Av rebecca - 21 mars 2011 16:01

Idag har inte varit en rolig dag någonstans. Det är inte lätt att vara 8 tjejer i en klass som tycker olika och är väldigt olika som personer. Det blir konflikter. Felet är bara att det alltid alltid är konflikter. Jag blir så trött inte ens roligt att gå till skolan längre!  Och jag tycker det är så himla trist att vi är 8 pers o det oftast inte fungerar och så ibland har vi jättekul.

Nej jag vet verkligen tycker iaf det är jättejobbigt!  

Känns så himla skönt vi bara går April ut och sen praktik den är efterlängtad.


Kom hem iaf runt tre och sen är min bror allvarligt skadad någonstans så vart de bråk då med.

Nej den här dagen är ingen rolig dag.


Iaf ska ut och köra lite sen med mami så hoppas jga blir på lite bättre humör.

deppar lite med snow patrol idag

Ovido - Quiz & Flashcards