Alla inlägg den 11 mars 2011

Av rebecca - 11 mars 2011 17:58


Det här är sååå jag och MikNN! Dör när jag ser det och skrattar lika mycket varje gång!  
 

Av rebecca - 11 mars 2011 15:08

Men jag hade faktiskt en frisör tid klockan ett idag och jag var där fast jag fortfarnade är sjuk o va hemma från skolan. Men de var lite behandling mot min förskydlning för de är så skönt att bli lite ompysslad och snygg i håret  


Tog en promenad hem iaf med Jenfi i telfon haha hon börjar sammduga när vi prata?HAHA trodde ja skulle dö där en stund. men de var kallt att gå vid sjön men gud vad de smält undan! Underbart!

Hade skinnjackan+ solglasögon+halsduk och boots.

Fast de blev lite kallt.

iaf hema nu ska byta om til lmjukisar och sno tvn från mamma(A)

Puss!


Av rebecca - 11 mars 2011 11:10

Tryckte i mig lite mer alvedon så jag blir pigg nog att göra något. Så ska städa mitt rum. Dutti tjej!

Vet ni jag har hittat de perfekta kilklackarna!  så tänkte visa er de  

Skorna:

Klicka för att förstora bildenKlicka för att förstora bilden

Men hur snygga?

Äslkar dem fast tycker nog första paret är snyggast.

från have2have.se

Puss!

Av rebecca - 11 mars 2011 08:38

Jag vaknade för 20 minuter sen och ja är sååå rastlös så jag tror jag dör. Känner mig så sjukt mycket bättre så det är ju därför såklart. Men HATAR att ligga inne och har gjort det i två dagar nu det börjar märkas.

Orkar inte vara sjuuuuk mer! Efter den här förskyldningen gått över tänker jag aldrig mer bli sjuk. Nu fåre fan va nog!

Men vad ska jag hitta på då?

jag är inte själv hemma heller utan mamma städar och grejar och det irriterar mig något ganska mycket. Och mitt humör blir lite hehhe obalns av att vara instängd i två jävla dagar. ÅH!

Pust suck!

Ska förska hitta något töntigt spel elelr någon ny blogg att sträckläsa....

-.-'



Ovido - Quiz & Flashcards