Alla inlägg den 27 mars 2011

nej

Av rebecca - 27 mars 2011 17:56

Från och med nu ska jag införa 30STM förbud på mig själv. JU mer jag lyssnar ju mer vill jag åka och ju mer desperat blir jag på att åka! Är galet kär i dom! O att dom kommer till Sverige när ja inte kan åka är fan inte okej.

Lyckliga jävlar i sommar alltså!

Av rebecca - 27 mars 2011 15:58

Jämt när jag tittar på tv så somnar jag nu för tiden. Jämt. Kanske är för jag jämt tittar på dokumentärer och history channel och tv4 fakta efter maten när jag fryser men ändå. Väcktes iaf utav att dom andra skulle titta på hockeyhelvetet. Spela klart jävla slutmatcher iår tack!? Det är kul att kolla hockey om typ Bofors spelar men på tv äre så jävla lame så de finns inte.


Funderar på om jag ska gå och lägga mig i min varma säng och sova en timme till. Tycker de låter som en bra idé.


Av rebecca - 27 mars 2011 12:38

Min pluggning slutade i qadra pop..hehe woops. Men det är så trist och plugga vill bara gå ur skolan och flytta.

Iaf ska ut och gå med Ida nu blir perfekt pause så kan jag fortsätta försöka göra något mer vettigt sen hihi.

Puss!

 

Av rebecca - 27 mars 2011 10:56

Vaknade nu och ska vänta på att mamma plockat klart i köket så ska jag gå ner och äta gröt vart så jäkla sugen på det. Älskar gröt. Idag ska jag börja med iaf något av mina arbeten på riktigt. Ska även hinna med att vara lite ute i solen. Men de blåser ju så kallt  

Nu är mami klar = Frukost.

Jonna spelade en så himla låt för mig så jag måste lägga upp den så obreskrivligt vackert sitter och bara ryser...

Av rebecca - 27 mars 2011 00:25

Blev myskväll hemma Jenfi igen haha börjar bli en vana att vara där tror jag. Men har man egen källare och en dubbelsäng så. Slutade som vanligt med att alla låg och pratade i Jenfis meeeeega säng. Kom iaf hem nyss typ. Ska lägga mig och sova i mitt rena nystädade rum. Underbart!

Godnatt på er!

 

Ovido - Quiz & Flashcards