Alla inlägg den 16 mars 2011

Av rebecca - 16 mars 2011 21:50

Sitter här i min ashardcore tisha med mig och Angie på haha som vi gjorde på putte!  Dör lite när jag tänker på det haha.

Iaf nu ska jag sova. Skola imorn från åtta till fyra  sen måste jag til lstan och köpa legins och sen hem och ska köra lite imorn. Ska försöka vara duktig och uppdatera lite på vårat hål imorn,

Puss!


  

Av rebecca - 16 mars 2011 21:25

Men öö! Finna inga bloggar att läsa ikväll ju.

Dessie flyttar, Kissie är nyopererad, och Kenza har bloggpause. *suck*

Måste ju ha min läsning juu.

Jag är nog någon man kan kalla bloggberoende. Jag läser. Förutom kompisars då.

Bunnys http://mondoblog.se/bunny

Kenzas www.kenzas.se

Paows www.paow.se

Kissies www.kissies.se

Dessie- flyttar så kan inte hennes fast tror de är www.dessies.se

Egoinas http://egoinas.se/

Fokis www.fokis.se 

Tyras www.tyras.se

Favvo är såklart och komemr nog allid vara vackra Kenza! Älskar hennes klädsmak i det mesta och tycker alltid man hittar lite insperation i kläd, hår och sminkvärlden hos henne hehe. sen älskar jag hennes skinnjackor (jofama by Kenza) hennes skor som hon gjort(wildflowerbykenza) och hennes msycken för guldfynd (guldfyndbykenza)



Av rebecca - 16 mars 2011 19:26

Hade lite tråkigt så gjorde lite frågor i körskoleboken. alltid bra att få någre ur världen fast dom blir ju inte ut världen förrens jag skriver provet men aja.

 Nu ska jag förbereda mig lite för en springtur!

Puss!

Av rebecca - 16 mars 2011 18:20

Älskar den här låten!

Av rebecca - 16 mars 2011 17:48

Äntligen hemma! Blev ju somsagt heldag i Örebro med älskade mami  

Vi var på stadium outlet och ja vi hittade en del.

* Ny vinterjacka

*3 par trosor

*1 par  fingervantar

Sen hade dom jordens snyggaste peaklinne! jag var sjukt nära på att köpa det men vet ju inte vad min telefon komemr gå på så jag törs inte handla något :(

Sen hade dom massor av snygga skor.

Sen åkte vi till marieberg och handlade lite. Då blev det

* Nya solglasögon

*Liten håtspray

Sen käka vi därinne och så tittade runt lite. Hur härligt när vårkläderna börjar komma på riktigt!

nej va pinsam o ta en bild i camen med glajjorna på HAHHA aj ju större de är desto bättre    


Ovido - Quiz & Flashcards