Alla inlägg den 29 mars 2011

Av rebecca - 29 mars 2011 21:37

Hade Buster han är ju så söt! Harn liten förälskelse i han fast inte liten den är ganska stor  

Så det var kul att rida igen jag inder varje gång jag inte ridit på länge hur mycker jag älskar det och framförallt hästarna.

Tog sällskap med Jenfi hem sen blev en timmes prat typ och mina fötter är iiiisss kalla!Men har mycket att prata om så har man  

Nu ska jag hoppa i dushen iaf. Ska inte titta PB ikväll för då komemr jag aldrig gå och lägga mig. Det är starkt beroendeframkallande.

Och jag har sån äcklig pyttelitten träningsvärk i låren också som typ hugger till ibland hoppas de gr över tills imorn.

Ursäkta alla stavfel i min text nu men ja är redigt trött.

PUss!

Av rebecca - 29 mars 2011 15:33

Nu orkar jag inte skriva mer på mitt arbete. Så tar lite pause. ska ju til lstallet runt sex och rida också för första gången på alltför länge. Så det ska bli skoj skoj. LÅg och läste lite ur ett häfta hade mp3 på i min mobil och skickar ett sms= telfonen hänger sig för att sen dö. Så jag kan inte starta den. Åh vad jag älskar den verkligen. -.-'

Nu ska jag andas lite och kolla lite PB och sen byta om och åka till hestarna.

 


Av rebecca - 29 mars 2011 13:16

Gött det var när klockan ringde tjugo över 6 imorse snooza till halv sju men gick fakitskt upp sen. Käka fylle fixa mig och sen cykla i äckel snän till centrala. Kom dit och hade riskettan. helt okej bara att jag var galet kissnödig sista halvtimmen trodde jag skulle dööööö. Efter det åker till skolan hämtar böcker och sen hem. Skiter i psykologin orkar inte det idag och jag ar ändå ledig tills ett.


Kom hem började titta på hemskrivningen jag hämtade böckerna för och vet inte vad jag ska göra. Hur jag ska börja elelr någonting. Seriöst värdels frustration! För jag är stressad över skiten också och vill bli klar.  Ska prata med Solveig imorgon. har ju ändå några dagar på mig+ helgen.

Så struntar i det idag och fortsätter skriva om kvinnlig könsstympning så jag kan få något klart.

Usch hatar arbeten vill ut på praktik NU.


Ovido - Quiz & Flashcards