Alla inlägg den 15 mars 2011

Av rebecca - 15 mars 2011 23:04

Inte borde jag vara vaken såhär sent! Kommer vara zombie imorn.

Duschade nyss iaf och ska tvätta bort sminket nu och sen sova. Måste komma på en bra ursäkt till varför jag inte gjort historiafrågorna tills historian imorn också hehe  

Imorn slutar vi halv elva så mamma hämtar mig så åker vi till Örebro  

vet inte alls när vi kommer hem men hoppas det inte blir för sent.

puss och godnatt:)!


Av rebecca - 15 mars 2011 20:57

Körskolan gick bra men man blir ju så galet flumm där inne! Spec när man är nervös inför att få värsta frågan ch inte kunna:$ men jag svarade och prata och det gick faktiskt riktigt bra.

Sen vidare till lasarettet då. En föreläsnings om Lions som jobbar för att göra det bättre i olika länder. Och sen om Tanzania. Man blir ju berörd. Usch det var inte roliga saker vi fick höra. Och det är svårt att förstå att vissa människor inte har rinnande vatten eller el. Det tar man ju för givet här.

Nej det var lite jobbigt faktiskt!


Iaf hemma nu iaf. Ska väl duscha snart men vill träna lite coss men min kära bror och pappa kollar på jävla hockey blööö. Tråkigt! Roligare att se live ju.

aja nu får ja den om en halvtimem iaf-.-'


nej nu gnäller jag om töntiga saker medan folk inte ens har el! Åh Becca ibland.

nu ska jag läsa något de inte har i Tanzania. Bloggar!;)


Av rebecca - 15 mars 2011 14:28

Hej!

visst är det fint väder ute? Så himla härligt! Har haft både tunn jacka och solglasögon idag. Började även morgonen med idrott och vi gick ut och gick med stavar.  Njöt av att solen kikade fram idag.

Skolan rullade på iaf. Kom hem för en halvtimme sen typ. Käkat lite mellis och inte gjort så mycket mer.

Ska till körskolan för sista teorin idag. Lite nervöst för vi ska gå genom massa och jag har ju inte pluggat precis. Heheh. Aja det får gå som det går. Sen direkt efter det ska jag till lasarettet på föreläsning som börjar sju så kommer va hemma efter nio ikväll.

Mycket idag men imorn blir det bara roliga saker så det får gå bra idag.

jag idag

Puss!

     

Ovido - Quiz & Flashcards