Alla inlägg den 13 mars 2011

Av rebecca - 13 mars 2011 21:28

Jag och angie tog med oss Donan och gick ut och gick. Först till rosendal sen till bråten konsum(angie skulle ha tuggimiHAHA)sen till coop i sandviken(där köper hon tuggimi) sen hem! Hurtiga brudar om inte annat.  


Ah shieet. Nu ska jag iaf duscha och förbereda mig för skola imorn jag orkar inte. Känns som ett stort BRY.

Ah duschen vare ja.

Puss!


Av rebecca - 13 mars 2011 17:47

OFTA

Jared leto är 40 år! det hade jag aldrig trott!  vart helt chockad när jag läste det-Chansa på 25 typ asså shit. Han är ju så jävla snygg! haha  


60

Av rebecca - 13 mars 2011 16:30

Jag och mamma var och övningskörde förut. och det gick så himla bra! Körde runt lite vid typ träningslagret/flygflätet eller ja nåstans där.  Och det gick så himla bra så körde ut på vägen också och köra till och med i 60. Uhhh . Men det är verkligen jättekul att köra bil. Och speciellt kul när man känner att det går frammåt  


Annars har jag faktiskt städat mitt rum ska bädda rent nu och städa ur andra rummet. Jag flyttar ju lite emellan hehe.

Jag är så uttråkad....men när jag börjar städa kanske det går över.

Asså vilken äkte söndag gör verkligen det man behöver så känns det så himla skönt sen.

Så nu går jag.

Puss!

  

Av rebecca - 13 mars 2011 11:20

Satt och lyssnade på en lista på spotufy så kom den här låten. Så himla fin!


Men nu kom den här också åh<3

Av rebecca - 13 mars 2011 10:10

Asså ja som drömmer sjuka drömmar eller?

Drömde om att jag gick ut och sprang kändes skitbra så man ville lix bara köra på då kommer värsta feta kinesen och ställer i vägen värsta peddo lix. Jag bara men akta typ asarg så springer han och hans kompis efter mig men sen när jag skällt ut dem skriver dom ett medeelande på face. Kommer inte ihåg vare stog dock men skitsamma.

Sen forstätter jag och kommer till en hästätvling och där är KIZZ (rockbandet)och ni som sett dead silcene vet när dom skär ut tungorna så jävla äckligt. Och så hjälpte jag en kompis att hitta hennes bruna låda i en skog fullt med ruttna stubbar=bruna. Hur lätt vare på en skala? Hitta iaf inte lådjävlen och jag ville springa vidare och då sa min kompis typ men vill du att dom ska jaga dig (hon mena dom i KIZZ) och så gapade den ena och det var sjukt läskigt! För det var blod o ingen tunga.


Så jag letade vidare tills de kom en tjej med en galen häst då smet jag. Fortsatte jogga och så smsar en person kan vi kalla den. Och bah kom och blablabla. me jag skoja lite tbx men sen så hamnade jag i BB-huset. Där han killen va då. sen va Kissie, Kissies bror Lollo där också.

Ah så va vi dr så satt vi köket typ hela tiden och snacka sen gick jag på toa och hade låst dörrarna så öpnnas dörrarna av typ 40 mörhyade som bodde i huset. sen vare en tjej som kom in och åt hår! Asså plockade hårstrån från löshår och åt! Jag trodde jag skulle spy.

Sen skulel vi in till kärrlarn allihopa från köket och då vaknade jag tur som de var....

HAha herregud!

Jag drömmer så knäppt.


Jag har fakitskt en drömtydarbok som jag brukar läsa i det är jättekul och man tar det ju med en nypa salt lix men ändå.

Nu ska jag läsa bloggar hihi

puss!













Av rebecca - 13 mars 2011 01:49

Hade ju inte tänkt göra något ikväll men sen åkte Angie ,Jag Lollo, Jossan och Jonna till Jennifer och körde riktig myskväll. Lagom lungt för min förskyldning. Eller ja jag pratade liite för mkt haha så har ont i halsen-.-'

men blev en bra kväll iaf som alltid med mina fina vänner!   

Kom just hem faktiskt vi tjejer är bra på att snacka.

Men nu ska jag sova iaf.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards