Alla inlägg den 23 mars 2011

Av rebecca - 23 mars 2011 15:15

Jag och Ida tar en spontan resa till Örebroo haha.

Puss!

Av rebecca - 23 mars 2011 14:24

Känner mig helt glad idag haha. Don't know why. Solen drogar mig! På ett bra sätt  

Slutade iaf halv två efter en väldigt soft dag.  Jag hade ju jättemycket att skriva om och nu bara blackout. Ny phonen är iaf hel och fungerande än så länge. Och nu har jag 45 låtar det går frammåt.

Nu börjar vi bli klara för våra praktikplatser också jag blev präliminert(stavning?) satt på 3a som är hjärta och medecin typ fast mest hjärta som också var mitt första val så hoppas jag hamnar där. Men ingen annan som ville ha där så de blir nog bra. Snaart går vi ut så himla kul men nervöst!

Ska upp till stallet en sväng idag också måste fixa lite saker.

Men innan det blir de bloggläsning

jag idag

 

Ovido - Quiz & Flashcards