Alla inlägg den 18 mars 2011

Av rebecca - 18 mars 2011 21:53

Av rebecca - 18 mars 2011 21:09

Av rebecca - 18 mars 2011 20:33

Att gå och lägga mig. Känner mig trött och uttråkad fast ändå ingen lust att gra någonting. Hela dagen har bara varit dålig. Mitt humör sjönk så jävla hårt av snön imorse. det dåliga humöret höll i sig hela dagen tyvärr.

Är så trött påsnö och kyla och allt ser så grått och trist ute utan färger nej hatar det.  Tänk att det började vara vinter i November sen December Januari Februari och nu mars FEM månader! Fem nästan ett halvår.

nej förlåt vad tårkig jag är som skriver om hur mycket jag hatar vintern men min blogg mina tankar.

Nästa vinter ska jag flytta till Thailand eller nått  i FEM månader då om ska behöva vara såhär.

Åhhh ångest. Tänker inte gå upp ur sängen imorn tänker ligga kvar och vara EMO hela jävla dagen.


Av rebecca - 18 mars 2011 16:11

Jag gick la mig och sov en stund elelr ja några timmar. Gick nyss upp och jag är dyngtrött. Seriöst somnar sanrt. Och vart så xtremt godissugen! Sitter och funderar på om jag orkar åka och köpa godis ne fyfan va tjockt de lät haha. Fast de skulel va så jäkla gött för jag ska bara vara hemma sen och softa så.

Hmmmmmmm I-landsproblem.

Ett ännu mer I-lansproblem är att jag aldrig kan bestämma mig för vilken piercing jag vill ha. Vill ju byta nu. Får fundera vidare hehe.


ahh

Av rebecca - 18 mars 2011 12:30

Kom til lskolan hade förberett min redovisning, han inte redovisa för vi prata om allt som händer i välden istället. Samhällskunskap sen får en uppgift som vi lika gärna kan göra hemma= ja kunde varit hemma hela dagen.


Hemma nu iaf ska gå och byta om till mjukisar och bara mysa omkring. mmm underbart! Fredag I love u.

Puss!

  

Av rebecca - 18 mars 2011 08:56

Har sovit skitbra är lagom glad drar upp rullgardinen och vil lseriöst bara  börja tjuta! Helt ärligt jag blev fan tårögd! vad är det här? Våren var ju påväg. Så kommer jävla äckeljävla snöhelvete.

Nej nu vart jag så jävla tjurig viner i snart fem månader!


Tappade all lust att göra något alls. Mamma var snäll och kör mig till skolan iaf så det är ju bra. Kanske borde gå och fixa till mig lite har jeans på mig iaf men annrs en stor t-shirt som jag helst inte vill lämna.


Nu ska jag borsta tänderna och åka.

Puss på er!

  

Ovido - Quiz & Flashcards