Alla inlägg den 1 april 2011

Av rebecca - 1 april 2011 19:31

Har vart ute på promenad med Donna  och sen bara inte gjort något. Angie komemr och sälskapar mig om en stund blir priiima de!

  

Puss!

Av rebecca - 1 april 2011 13:48

Jävek vad tiden går fort så himla underbat yttligare en månad närmare 18. Yttliugare närmare sommarlov. Känns bra.

Men ärligt hörni PARAMORE till Putte! Jag dog tio gånger om jag började skaka helt ärligt haha. Men de känns super längtar ihälj mig till PIP asså. Så himla kul.


Var jätteduktig i skolan idag skrev arbete på historian och vi blev klara på NK:n också. sen hade vi som vanligt ingen samhällskunskap. Så slutatade tjugo över elva. Kom hem åt lite lunch sen har jag tittat PB men kunde inte titta mer nu för det var för spännande mitt hjärta klarar inte det.

Ovido - Quiz & Flashcards