Alla inlägg den 11 april 2011

Av rebecca - 11 april 2011 21:07

Gick jättebra att köra! Ömskar jag kunde ta på automat men nej ja ska ta på växel så men ah. Iaf nu ska jag komma till saken körde genom stan för första gången i mitt liv bra gick det också. Så ja härligt!

Härligt ska nog bli mitt nya ord.


Sen iaf har jag softat lite framför tvn. Tittade på nån svensk film om en tjej som missbrukade heorin med Joel Kinnaman aldrig fatta vaför han är snygg för men omg han är hot!


Nu pratar jag med Jonna i telefon men ska snart plugga litte. Men vi får ja ha med böckerna på provet men ändå.  Aja denna vecka är asjobbig men sen äre lov o då äre härligt.

Nu ska jag lämna datorn.

Puss!

reprisbild

 



wie

Av rebecca - 11 april 2011 18:48

Årets första springtur i spåret!  Det kallar vi lycka!

Härligt och varmt som fan är det ute så himla underbart.

Klev just ur duschen iaf ska tvätta bort smink och torka håret lite och invänta pappa och Fredrik som har bilen så ska jag ut och köra. Inte kört på en vecka men de går prima.

Åh jag är på så himla bra humör.

Av rebecca - 11 april 2011 16:31

Imorse var jag helt okej pigg när jag gick upp trodde ja skulle vara död men ja kom upp och kom i tid! Äntligen måste berömma mig själv lite.


Iaf varenda lärare idag sa att våran klass var trött och det stämmer väldigt bra. Blev helt seg i skolan tänkte gå hem men de är två veckor kvar så det är viktigt att vara med nu innan praktiken.


Kom hem runt tre och sen dess suttit ute i solen och läst lite psykologi. Men solen gick i moln så jag gick in men ska snart läsa klart. Hur härligt att solen bränner lite när den lyser!  Love it.


Ska upp och se hur spåret ser ut också kanske man kan börja springa lite där mina benhinnor pallar inte mer asfalt nu. Och lite senare ska jag och mamma ut och övningsköra.

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards