Alla inlägg den 6 april 2011

Av rebecca - 6 april 2011 22:04

HAHAHA ja hur gick de på bodaborg? Kung såklart Ida smugglades in också och gjorde mitt lag komplett. Så det var jag Maia Stine och Ida. Kanske inte fick mest stämplar i historien men vi fick mest stämplar på svarta banor konstigt nog. Lyckades även att klara spindelväven som jag hatar och lyckades även ramla ner från spindelväven Ida höll på och dö av skratt jag med så jävla dålig!!   HAha skrattar bara jag tänker på det.

Så mina knän är lagom ömma och röda nu.Men galet kul var det att leka barn igen. Ska tvinga med stalltjejorna någon gång tror vi skulle skratta ihjäl oss haha. OMG vi i BodaBorg HHAHAHA!!


Var hemma runt halv nio mitt lag var sista laget ut från banorna(A) Vinnarskallar! men man blir fan lite tävlingmänniska där inne. Och har sen duscha och tittat på efterlyst.

Och nu ska jag sova och imorn kan jag inte vara en halvtimme sen som jag var idag. Fick även se min frånvarolapp idag vi säger såhär:

tur att det är lov snart och praktik heheehehehe.

Hann hämta PB 2 nu också så ska kolla klart så fort jag hinner asså kolla klart på ettan.


Yeeeees nu ska jag sleeepa för att vara borta hela dagen imorn så det blir dålig update. skola från åtta till fyra efter det stan direkt och sen bio halv sju till åtta typ.

Puss på er!

den här dumma låten med ett galet bra band sitter inrortat i min hjärna





Av rebecca - 6 april 2011 14:47

Yes onsdag och 11 grader varmt ute=härligt! Fast jag har varit så frusen hela dagen så har haft vinterjackan på mig. Slutade halv två si himkla skönt. Så nu sitter jag här och tagagr lite Bodaborg har inte vart däör på år typ haha. ska bli skooooj

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards