Alla inlägg den 10 april 2011

Av rebecca - 10 april 2011 22:19

Blev massa mys och tårta hos jenfi och grattis igen stora tjejen nu!   

Åkte därifrån runt halv nio sen cykla jag ch Angie stan runt. haha så kom just och mina fötter är is. Fyfan.

Ska hoppa i dsuchen snart iaf och försöka bli lite taggad för denna jobbiga skolvecka som väntar. 3 jävla prov. Men sen äre det lov och sen en vecka kvar till praktiken. Sen fem veckors praktik och sen lov typ. Gal1.


Yes that's it for now.

Puss!

Av rebecca - 10 april 2011 13:32

Har varit ute och gått med Donna och jävel va varmt det är ute! JAg har sett tussilago, fjärlilar och humlor. Fiskmåsarna har också kommit. VÅR(L)

Men nu hålelr jag på att koka sönder för jag hade en underställströja på mig och sen springjackan och underställströjan andas ju inte precis.


Så nu ska jag duscha! I eftermiddag blir det tårtmys hos Jenfili som nu är 18! Grattis igen!!:DDDDDDDDDDDDDDD<3


Av rebecca - 10 april 2011 10:27

Idag åkte alla norskar hem .Usch så himla tråkigt kommer sakna dem jätte mycket! veckan har verkligen var galet kul. Så det var jobbigt att vinka av dem idag.

Då är allt back to basics igen. 2 veckor+ lov kvar innan praktik. Typ 8 veckor kvar till sommarlov.  Tiden går så fort nu när det är vår.

Iaf ska plocka lite på mitt rum och så.

Tiden går så fort att man ibland inte hinner leva i den...

 

Ovido - Quiz & Flashcards