Alla inlägg den 5 april 2011

Av rebecca - 5 april 2011 21:14

Hade Buseter och vi hoppade gick jättebra! fast vi kom snett på sista o fick göra om en sväng annrs vare så bra så. JAg börjar faktiskt gilla att hoppa liiiite. Var hemma runt åtta iaf.

Imorngon äre boda borg som gäller haha herregud har inte varit där på flera år tror jag. Så det ska bli skojigt!

Nu ska jag sanrt sova.  Ska se till atta hämta PB säsong två i veckan också.

Puss!

Av rebecca - 5 april 2011 14:28

Gick upp tjugo i sju fixa mig och så följde jag Camilla till lasarettet där hon har praktiik och sen vidare till skolan. Var där kvar i åtta! Kvart i har aldrig hänt förut haha. JObbade på som fän med min VIPS och den kanske inte blir så dålig ändå. Hade vollyboll på gympan så min ena handled är inte så vacker. Små blåmärken typ.

Iaf kom hem runt två och nu väntar jag på att Camilla ska smsa så ska jag möta upp henne vid lasarettet och sen ska vi hem och senare ska hon till David's och möta upp resten av gänget medan jag åker till stallet och rider.

Nu ska jag åka!

Puss Puss!

kärlek

Ovido - Quiz & Flashcards