Alla inlägg den 21 april 2011

Av rebecca - 21 april 2011 23:53

Efter en 2 timmars promenad med en galet jobbig hund är jag galet trött. Duschade lite för varmt förut vilket också gör mig trött. Hm ska försöka komma upp i rimlig tid imorgon.

Puss och godnatt<3

Av rebecca - 21 april 2011 18:38

Det blev en spontan resa med Ida till örebro. Ville ju ha min väska och mina skoooor! Hitta någon väska då eller? Nej.Men köpte iaf en typ top som komemr asgo att sola i och sen en mascara. Den som jag ´har nu kliar så i mina små ögon.


Massa folk i örebro som satt på uteseveringar och grejor. Mys! Känns så häröigt att våren är här.

Nu sitter jag och väntar på grillat  MMM. Ska bli asgött! Får se om de blir en springtur senare eller nått annat hurtigt.

Puss!

       

Av rebecca - 21 april 2011 11:43

Inatt sov jag med två täcken och föntret öppen. då tänker man stäng fönsret? Fast ne de var så jävla gött att fönstret öppet få in lite frisk luft. Sov inte helt bta helelr. Tanken var att gå upp nio men nej jag gick upp typ nyss. Helt underbart.


Ah nej ja vene jag ska nog ut i det fina vädret snart ska bara läsa genom bloggarna.

:)

Ovido - Quiz & Flashcards