Alla inlägg den 18 april 2011

Av rebecca - 18 april 2011 18:28

så hemma från stall och allt är klart. red på hoppbanan och det gick bra. Sötis häst! Såna här solga härliga varma icke stressfulla dagar saknar jag verkligen att ha en egen häst.

Hann med en promenad men Angie förut också vi gick ner til lsjön hitta en bänk och låg och sola där. Scchhhek!  


Nu ska jag duscha och äta kan inte bestämma i vilken ordning men de får nog bli duschen först. Man blir så seg när man komemr hem från stallet. Imorn är jag iaf frisk och det gillar vi!:D

PUss!


Av rebecca - 18 april 2011 10:06

När vi har lov ska mama o pappa jobba! är de så. nej. Och jag blir så galet irreterad att vi aldrig är helt själva hemma. Förra sommarlovet hade de semester precis så de täckte vårat sommarlov!

Kan ingen köpa mig en egen lägenhet?

Iaf vaknade jag nyss och ska snart ner och äta frukost. Så himla fint väder ute! Tro om man får lite färg om man sitter ute.  

Bra n åkte mamma o handla hehe så kan min morgontjurighet gå över ifred.

Hehe puss!

Ovido - Quiz & Flashcards