Alla inlägg den 20 april 2011

OC

Av rebecca - 20 april 2011 21:49

Har tittat på OC hela kvällen lyssnat på depp musik och börjar sakta men säkert känna mig lite bättre. Jävligt ont i huvudet dock.

Aja ska nog sova snart och hoppas att imorn blir bättre

=)


...

Av rebecca - 20 april 2011 18:35

Mina skor som jag ville ha fanns inte kvar

Inte väskan och allt bara går skit. Jävla äckel dag!

la mig direkt och sov när jag kom hem mamma väckte mig nu och ja tänker gå och lägga mig snart igen orkar inte med nått idag. usch:(

Av rebecca - 20 april 2011 09:34

Klockan ringde klockan nio jag var uppe ur sängen 13 över. Så nu har jag ätit ocj frukost o allt. Jag ska ut och springa det är därför jag är uppe so early. Nu får de vara slut på vilan hehe.

Efter jag sprunigt klart åker jag och mami till Örebro. Har ångset över skorna iaf jag vill ha dem eller ej mamma får hjälpa mig. Kan ju aldrig bestämma mig om saker och ting.

Vet inte när jag komemr hem men då är en promenad med IdN planerad iaf.

Nu ska jag gå och byta om!  Det ju varmt ute så tro vad jag ska springa i hmmm.

PUss!

Älskar mina google bilder


Ovido - Quiz & Flashcards