Alla inlägg den 22 april 2011

Av rebecca - 22 april 2011 22:50

Spenderades med IdN. Vi hade kul som vanligt tog en cykeltur titta lite fast bara liiiite PB.

Här komemr lite bilder iaf.

Nu ska jag nog sova är fakitskt tröttt.

Puss!

               

Av rebecca - 22 april 2011 19:03

Åkte upp till stallet förut och mötte Jenfi så tog vi sällskap. Tittade lite hoppningar men det vart inge kul för vi lyckades alltid kolla när det blev pause så vi såg inte så mkt. men ska nog upp och titta lite imorn också på storhästarna.


Så jag var hemma runt hakv fem troja. Och nu har jag tittat på halva den gröna milen och den filmen är ju såp hemsk men ändå underbar. Fast nu ska jag byta om och kila över till ida så ska vi hitta på något.

puss!

   

Av rebecca - 22 april 2011 10:32

Jag kommer ihåg när man var liten och gick på aggerud och varenda påsk gick vi till kyrkan för att prata om påsken. Ett år råkade jag peka finger till prästen. Samma år råkade vi prata lite för högt hela tiden så vi var nära på att bli utkastade vi gömde oss också båda innan kyrkan och när vi var där. Nu är jag gammal och tänker inte min fot i en kyrka sålänge det inte är bröllop(för ngn annan) dop eller begravning. Anledningen till varför jag tog upp det är för jag har inte en aninig om varför man firar påsk. Tycker det är rätt värdelöst.


Iaf idag är det en lång fredag och tanken var fortfarnde att jag skulle upp nio jag gick upp nyss. Ska smälta lite mat sen ut och springa. Sen duscha och sen åka till stallet och titta på hoppningarna.

Ska fortsätta leta perfekta väskan också.

Puss!

älskling

 





Ovido - Quiz & Flashcards