Alla inlägg den 2 april 2011

Av rebecca - 2 april 2011 17:40

Så nu är jag klar med VIPS skiten rent ut sagt! orkar inte bry mig hon väl sätta IG dårå om det inte duger    

Så nu lämnar vid det och fokuserar på att det är lördag  det gillar vi. Jag Angie ska göra någoooot vi vet bara inte vad. Inte lätt när man bor i en skitstad.

Aja nu har jag fått ut lite ilska. Bloggen är bra ibland


Av rebecca - 2 april 2011 16:42

Nu måste jag göra något vettigt! fast jag har tränat iaf lite duktigt. ska bli klar med något av mina arbten nu. japp jag har blivit en pluggis sorligt och så sant.

Puss!

 

Av rebecca - 2 april 2011 12:29

Jag vaknade tolv ärligt så himla skönt att sova ut länge sen jag sov såhär länge. Iaf idag är planen att göra klart arbeten vill inte sitta med läxor när Camilla är här. Men ska fösöka bli klar iaf. Sen på kvällen träffa mina vännor. Blir prima det ska fösöka komma ut och röra lite på mig där iemellan också kanske bli lite cross annrs. Hjälpa mamma att städa också.

Nu ska jag börja.

går om och om...

Av rebecca - 2 april 2011 00:52

Home efter en mysiskväll med mina fina vänner. jag och Angie var snälla och köpte med lite chokofilijoko och sen bjöd Jossan på våfflor också haha. Så vi hade allt bra gott. Försökte titta på lite film gick inte så bra. Men lite planering fick vi gjord för lite grejor hehe. Nu ska jag gå och sova och det ska bli galet skönt med sovmorgon imorn mmmmmmm bara längtar.

Puss!


Ovido - Quiz & Flashcards