Alla inlägg den 27 april 2011

Av rebecca - 27 april 2011 22:12

Onsdag= efterlyst fast det var inte bra idag. fast snyggadvokaten var ju med en del hehe ögongodis:$

Jag har inte kunnat sova de snaste nätterna är jättetrött när jag går och lägger mig men sen så blir ja typ pigg och ligger och tänker på allt och inget så idag kör vi PB innan jag somnar. Kan gärna drömma om Michel Scofield helt okej!  Nu ska jag borsta tänder oh bädda ner mig.


Puss!


Av rebecca - 27 april 2011 19:49

Efter allt fika i skolan idag kändes det perfekt med en springtur nu på kvällen. Och det är så härligt att springa i spåret när allt börjar bli grönt och solen lyser och ja det är underbart. Jag älskar att det är vår!

Nu ska jag snart gå ner och duscha o sen göra en kycklingsallad sen slå på PB och bara vara. Känns riktigt bra.

ja den här låten har gått på reapet i mitt huvud exakt hela dagen haha  

Av rebecca - 27 april 2011 15:49

Då var onsdagen gjord också kan inte påstå att det var en allför jobbig dag hehe. Fika och rullstolsåkning är helt okej.

Var hemma runt halv 2 tror jag.  Pratade med Maria om PA arbete för lappen ska bara inne imorn och jag har en idé som jag gillar och komemr tycka är intressant så det kör jag nog på.  har suttit och skrivit ihop en liten skiss så man kommer ihåg efter sommarlovet hehe.

Asså jag börjar trean nästa år och tar studenten= ingen mer skola i hela mitt liv. det känns så sjukt! Men sjukt underbart. Det har gått så fort.

Iaf idag har jag myst runt i min söta nya tröja från Monki.

Pussar!

 

 


Ovido - Quiz & Flashcards