Alla inlägg den 17 april 2011

lov

Av rebecca - 17 april 2011 23:02

Imorgon har vi lov=underbart!

Så jag ska nog sova nu. Imorn står Ella på schemat ska rida om jag känner mig bättre. Annrs chillar jag haha.

Puss och godnatt!

Av rebecca - 17 april 2011 19:00

Asså jag o rubriker funkar inte.

Idag är iaf söndag och jag vakande ju runt ett och åkte till stallet runt fyra. Fixade allt och Ella fick promenad på hoppbanan för jag är förskyld och mår inte alls bra. Typiskt på lovet och allt. Men ja blir inte förvånad bara hoppas på att jag blir bra snart. Ska anstränga mig för att ta det lugnt.


Sitter och lyssnar på Paramore och taggar putte iaf.

Hehe.

Av rebecca - 17 april 2011 13:01

Det har nog aldrig varit så skönt att sova som inatt var så jävla trött. Vaknade för tjugo minuter sen. Mmm underbart!

Igår var vi hos Angie och käkade då och sen bäddade vi ner oss i en varsin soffa med täcken och kuddar och tittade på någon halvdålig film. Eller jag somnade efter en kvart av filmen vakande en timme senare typ och blev faktiskt hyfsat pigg.

Sen följde vi Jonna hem genom stan fett typiskt att hon bor i stan typ. Usch sämmit att åka med mjukisar och inge smink när vi mötte nattens partypeople. Aja tror inte allför många såg oss  


Nu ska ja hjälpa till ute i trägården-.-' inte frivilligt vill ja lova. Helst vill jag krypa ner under täcket och slå på PB och spendera halv dagen där.

Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards