Alla inlägg den 12 april 2011

PA

Av rebecca - 12 april 2011 22:22

Asså Pa måste hansla om något man tycker kul då blir det lätt. Jag vill göra något för någon annan en liten insats typ. Har fått lite ideér iaf. Men man måste kolla ite saker innan man kan bestämma sig helt. Jag tycker det ska bli jättekul med PA. det känns så långt bort att börja men tiden går asfort.


men nu ska jag plugga äntligen inför provet fundera mer på mitt PA och efter det sova.

men jag blev helt pigg nu haha.

aja godnatt elelr nått

Puss!


Av rebecca - 12 april 2011 21:07

Red Roxan idag och det var inte igår och den hästen är så söt. Gick jättebra.


Funderat jättemycket på mitt PA arbete idag för en kille var där och pratade om UF.företag och vi ska lämna in lappen om 2 veckor lix. Kanske dags att bestämma sig? Har massa jag vill göra och så men.

 Beslutångestmänniskan nr 1.

Ska googla lite och se om man hittar något som passar.


Gick inte så bra att plugga förut heller komemr vara vaken hela jävla natten fan.

två veckor kvar två veckor kvar två veckor kvar...


Av rebecca - 12 april 2011 15:26

Asså ibland är ja lite för hmm ja vet vad an ska kalla det. Den här låten dissa jag totalt och ja dissa Oskar när han spela på putte men nu när jag fakitskt lyssnar på den är den hur mysig som helst!

Av rebecca - 12 april 2011 14:49

Hello!

Började morgonen på collpseum med ett pass bodypump och fyfan man skakade och det brände men skam den som ger sig. det var riiktigt roligt! Body pump är nog den edna styra jag tycker är kul faktiskt. Så det var en härlig start på morgonen och jag undrar hur ont jag kommer ha imorn.

Nu ska jag plugga lite och sen ska jag trmpa upp till stallet för jag rider ikväll. Näst sista gången för den här terminen juu.

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards