Alla inlägg den 26 april 2011

Av rebecca - 26 april 2011 21:54

Yeees Donna var lat som vanligt att cykla med men hon blev glad iaf att komma ut. Så söt!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen sova. Plockade undan lite på mitt rum förut så så det ser nästanstädat ut bara dammet kvar. Men det tar vi imorgon.

Puss!

sommarkänslor

wie

Av rebecca - 26 april 2011 20:13

Im on fire today.

Hittade tishan jag ville ha och sen passa perfi åhh älskar den så galet snygg! sen köpte jag en till tisha från monki hur söt som helst och sen ett par vanliga svarta leggins. Tröja från monki komemr bli asfin när man blir lite brunare hehe. 

Var hemma runt sju iaf och nu står Donna och trampar och vill ut ioch inte kan jag säga nej till min älskling? Så det får bli en cykeltur för jag har så himla ont i mina ben.

Pussar!

 

Av rebecca - 26 april 2011 13:52

Får MVG i slut betyg i psykologi!!   Det gjorde fan min dag.

De andra gjorde prov nu men jag har redan gjort det så fick åka home. Kändes jävligt gött. och jag har såna sommarlovskänslor så jag passade på att städa ur mitt skåp också. Vi har ju typ bara de här 3 sista dagarna kvvarrrr.

 Det är galet!


Har funderingar på att fortsätta på mitt förintelsearbete eftersom jag är en sån pluggis. men få se.

Ska till Örebro sen iad med Ida ska se om jag hittar en tröja jag vill ha. Sen tittar vi nog runt lite skulle jag tro. men hon slutar inte förrens tjugo i tre så vi åker rätt sent.

Glada tjejen!

 

Ovido - Quiz & Flashcards