Alla inlägg den 19 april 2011

Av rebecca - 19 april 2011 22:56

All we ever do is say goodbye

 

Av rebecca - 19 april 2011 22:35

Då har jag ridit för sitsta gången den här terminen. Med blandade känslor. Ska bli skönt med en liten pause när jag har  praktik och allt. Men saknar att rida regelbundet.

Asså hästarna varför är det så svårt för?

stallet finns alltid där och komemr alltid att göra och jag kommer alltid komma tillbaka.

Varför kan inte allt bli som förut?

 

Nej förlåt emobloggen nästa?


Hade inte tänkt rida idag asså rida Ella men sen såg jag en rida på hoppbanan så jag skyndade mig och fixade allt praktiskt på en halv timme och var ridklar efter 40 minter. Så gick jag och Ella ner till hoppis. Gick jättebra att rida fick henne rätt fin emellanåt svårt att hålla de stadigt bara. Jobbade på att få in den där vänster bogen och de märkes skillnad när jag fick de. Så det var bra!


Red Roxette efter Ella och Roxxan gick prima hon också! Tycker verkligen om den hästen påminner nånnstans lite om Sessan.

Var hemma runt halv tio fastnade i prat med Mimmi. Så skönt när lillerudsbarnen är hemma så man äntligen får lite sällskap t stallet.


Nu sitter jag och lyssnar på lite musik bloggar och läser bloggar.


Har inga nya bilder på min dator måste ta med kameran lite oftare

PUss!

 




Jag

Av rebecca - 19 april 2011 22:08

Jag är så trött falska personer...men lyckas aldrig säga upp kontakten

Jag är så trött på personer som är egoistiska...men lyckas aldrig säga upp kontakten

Jag är trött på personer som kräver massa...o man aldrig räcker till

Jag är trött på personer som tror dem är så mkt bättre än alla andra..men jag säger aldrig ifrån

Jag är trött på personer som bara klagar på alla andra...men jag lyssnar ändå

Jag är trött på personer som alltid vet bäst...fast de inte gör det

Jag är trött på personer som alltid antar fel saker om fel personer...utan att verkligen ta reda på fakta







Av rebecca - 19 april 2011 14:39

Usch sitter här och degar inte min plan för dagen.

Blev ingen springing utan jag och Mimmi gick ner på stan och kikade lite. jag skulle växla pengar  och vad bra det gick. Nordeas grej var sönder, på swedbank var man tvungen att fylla massa rör med mynt mina mynt fyllde inte alla rör. Fick iaf ut 150 kr. Bättre än inget.

Åkte hem käka och fastnade här lyssnar på free falling med John Mayer och drömemr mig bort till heta dagar i sommar i solen.


Nej nu ska jag gå ner byta om och trmpa iväg til lstall och fixa Ella och sen rida issta lektionen denna termin:(

Puss!

hestar i sommarhage

 

Av rebecca - 19 april 2011 10:57

vakande för en lite stund sen. vaknade runt åtta och tänkte gå ut och gå men sängen var skönare.

Igå vare mys till 100% jag och Angie åkte till Maci hanlade vindruvor och jordgubbar och loka och witamin well och åkte ner och satte oss vid näset och fikade. Jonna joinade senare också.  Sen cyklade vi til lsandviken gick in på nån mack och köpte lite godis inte bra! Sen genom sandviken bråten nobel och sen hem. Det var ju hurtigt iaf!

Fst inte lika hurtigt som att jag ska ut och springa sanrt. Det behövs kan jag lova.


Annts i eftermiddag blir de stall sista dagen med Ella. Känns lite tråkigt fakitskt. Så det blir nog en hoppbanetur idag också.

Men nu ska jag gå och byta om.

PUss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards