Alla inlägg den 23 april 2011

bus

Av rebecca - 23 april 2011 18:47

Nu åker vi till jenfilily!

Puss!

     

Av rebecca - 23 april 2011 17:35

Jag och papi åkte upp till det där som jag inte komemr ihåg vad det heter. Jag sprang 8 kilometer och det gick jättebra! Spåret var riktigt kul så där blire att springa fler gånger.

Var hemma runt ett och så duscha jag och satt ute i solen en stund menotålig som jag är blev det inte länge. Gick över till IdN mobbade alla förlåt fula påskbrev vi fått. Ja menar lite får man anstränga sig. Kollade någon gullig film och nu ska jag fixa håret litte. kastade upp de i en bille efter ja duschat förut så det är lite ehh lockigt.

hehe

Puss!

Av rebecca - 23 april 2011 10:26

Det är så galet varmt på övervåningen och spec när man sover med stängd dörr. Vaknade tio ungefär och var nyss nere och åt frukost. Dagens planer ser ut såhär.

Om en stund följa med pappa till villingsberg(?) elelr vad de nu hette med jättefina spår så man kan gå och springa. jag ska springa och är så jäkla sugen på att springa 8km spåret. Kul med lite annat än samma galma vanliga.

sen får vi se vad klockan blir där kanske hinner åka upp och titta lite på hoppningrna idag när de är storhäst.

Sen ikväll hem till Jefilily.


Yes så ser min dag ut.

Puss!

 

Ovido - Quiz & Flashcards