Alla inlägg den 24 april 2011

Av rebecca - 24 april 2011 20:41

Övningskörde med pappa nyss och det gick jättebra! Körde först "valiga" rundan som jag och mamma alltid kör och sen körde vi förbi stallet ner mot konsum ut i stora rondellen (ja var livrädd) och sen till Mc rondellen badhuset och hem. Då kunde jag andas ut igen haha.

Ne men de var kuuul  


Nu ska jag hoppa i duschen och sen vänta på Angie som jag vet än så länge. Så får vi se vad vi hittar på. Måste ju ta tillvara på det fina vädret och lovets sista dagar.

Puss!

 


Av rebecca - 24 april 2011 16:35

Soligt och fint idag. Fast de var kallt i förmiddags usch hade gåshud när jag satt ute. Men det vart mycket varmare runt två! Så satt ute lite då och njöt utav värmen. Nästan lite sommarkänslor!  

Har annars kollat PB usch tredje säsongen är så rå usch men galet bra. Men nu har jag fått nog av att ligga in så ska ut på en långpromenad med min älskade musik i öronen.

Mitt spotify har fyllt påmed 4 timmar och 56 minuter var ju generöst verkligen-.-'

Aja nu har jag det tillbaka iaf.

Puss!

Av rebecca - 24 april 2011 10:33

Vakbnade runt nio men tvingade mig att sova en timme till. Så gick upp tio.

Ska sanrt ner och äta lite frukost så jag vaknar till lite är helt seg. Sen kommer Angie så ska vi sola litte. Vill faktiskt också får lite färg juuu.

Men nu  frukost!

Puss

Av rebecca - 24 april 2011 01:27

Spenderades med mina bästa!<3

Jonna kom hit runt 6 typ så fixade vi oss och sen mötte vi upp Angie och Hanna så åkte vi till Jenfi där Mimmi Lollo och Nea var. Så åt vi lite mat och myste lite. Runt elva så åkte vi ner mot stan för några skulle ut och så lämnade vi av dem så cyklade jag och Angie hem sen.

mina bästa<3


               

Ovido - Quiz & Flashcards