Alla inlägg den 13 april 2011

Av rebecca - 13 april 2011 21:35

usch mår inge bra känns som jag börjar få feber och har ont i kroppen förutom träningvärken dårå. Ska duscha och sen sova.

Puss!

Av rebecca - 13 april 2011 18:48

Jag mötte upp Angie på stationen så gick vi på stan fikade och hittade inte det vi letade efter. men HM har fått in sin dyngsöta collektion! Dog lite smått när jag såg den.

Sen handlade vi å willys gick faktiskt riktigt bra. Hittade då allt vi behövde inför helgens bus. Två fulla korgar gick vi och bärde på.

Så nu är jag hemma igen iaf.

Hade tänkt att springa idag men ja har så jävla träningvärk i mina armar sen igår så det är sinnes. Gör fan ont hela jävla tiden. Och sen känns de som jag kommer börja blöda näsblod när som helst:( Så nej idag chillar jag. Har snott mammas dator så ska lägga mig i sängen och slå på PB en stund.

Puss!

Av rebecca - 13 april 2011 15:04

Yes onsdag idag. Gick jättefort och provet gick helt bra. Fick MVG på det förra provet vi gjorde  Pluggis lix ;)


Iaf pratade nyss i telefon med Jenfili men ska snart byta om. Sitter i mjukisar och myser litte. Jag och Angie nämligen ner på stan och handla inför fredag och även gå lite på stan.

Efter skolan jag slutade runt ett eftersom vi hade prov som sista så åkte jag till farfar och hälsade på han blev så glad. Lånade en bok om förintelsen eftersom jag skriver en historia grej om det. Har också spenderat dagen med att försöka komma på PA grejor går inte allför bra. Säg till om ni kommer på något bra som man kan koppla till OMV programmet.

Sista provet imorn wiieee. Och ett studiebesök på labb.

just nu lyssnar jag på..

 


Ovido - Quiz & Flashcards