Alla inlägg den 9 april 2011

17

Av rebecca - 9 april 2011 23:10

Älskar att vara 17 när alla andra går ut. Härligt! Inte ett dugg avis på dem som har körkort får tatuera sig och gå ut.


Nej men ärligt jag vene två av norskarna är ute och gör karlskoga osäkert iaf. Bra de!

Nu ska jag titta lite PB

Puss!

Av rebecca - 9 april 2011 18:52

Så klar så åker ja o Camilla till malin och firar hewnne lite utgång för vissa men inte alla bla mig så kommer hem i rimlig tid ikväll.

Puss o busa inte för mkt ikväll:


Av rebecca - 9 april 2011 15:50

anu är vi äntligen hemma från marieberg. Dagen började med astt klockan ringde halv nio var ganska pigg fakitskt med segt att gå upp. Åt fulle fixa mig och så. sen kom malin, Stine och maia runt halv tio och en kvart senare kom Jossan , Jossan och Hanne. Sen åkte vi då.

Handllade örhängen vanliga pärklor bara var så länge sen jag hade det så köpte så jag har till alla mina hål i öronen snyggt med matching. Och sen äntligen ett par nya tygskor. Hittade dem perfekta kilklackrna också åh vad snygga och sköna dom var! Men får bli en annan gång de finns nog kvar  


Kom hem efter tre någon gång och nu sitter jag här. Ska fixa lite saker sen bädda ner mig i sängen och titta på några avsnitt PB.

Puss!



Av rebecca - 9 april 2011 00:10

Alla kom till mig runt 6 halv 7 och då beställde vi pizza och jävel va pizza vi fick. Har nog pizza en livsstid framåt! Haha . Sen tiitade vi påP.S I Love you som var jättesöt men lite för lång. Jag hade myst ner mig i fotöljen men kudde och filt så var dötrött.

Sen blev det lite ordspel med par med en svenska och en norsk i varje lag. Det blev kul om man säger så 

Och nu sitter jag i mobil med Jonna. Dör lite på henne  hahahahaha!!!!!!!

ska sova sen

PUSS!



Ovido - Quiz & Flashcards