Alla inlägg den 2 januari 2010

Av rebecca - 2 januari 2010 17:28

Hej bloggN!

Nu bloggar jag hemmifårn Hanna för vi ska snartbörja kolla på Prison Break! WOHO!  Sjukt spännande. Haha!

Kom just från stalllet också Smarre va söt. Fats ja va inte där så länge men ändå.

Här kommer lite bilder från nyår  

  

  

  

  

  

  

  

Av rebecca - 2 januari 2010 11:04

Gud vad trött jag är*gäspar*. Vakanade kanske för tjugo minuter sen och har just ätit frukost. Jag åt en kexchoklad hemskt jag vet men ja tappade matlusten till min skål med mjölk och flingor. Aja så kan det gå. Ja ska bli nyttig någon gång i mitt liv.

Haha igår förätsen var vi inte helelr spec nyttiga. Alla blav plötsligt helt ugen på kladdkaka men Hanna hade inga ägg hemma så jag o Hanna åkte till OK hanldade ägg och Mimmi vakatade huset och sen gjorde vi kladdkaka. Uj ujuj! Fast jag gillar att vi är lite spontana ibland.  

 

Idag ska jag till stallet och lite såå och sen hem till Hanna igen för vi ska ÄNTLIGEN! kolla prison Break säsong 4! Jag dör sjukt spännande.

 

Och så innan det stallet också:)

Men nu ska jag göra annat.

Heda!

Av rebecca - 2 januari 2010 00:34

Igen det var sista gången jag sa det iaf asså för 2009.

 

Gårkvällen var rolig. Började hemma hos Hanna med lite mat och så. Mysigt. Det var jag Hanna Angie Jossan Mimmi o Jennifer.

Senare drog vi ner til ltorget och så. Och sen hem. Rokig kväll!  

 

Vakande runt halv 2 åkte till stallet pysslade länge med Smarre bus<3Lilla gullet han va så sjukt kelgalen idag! Mockade och så och sen borstade då han stod och sov. Sen åkte jag hem åt och lite så. Sen vidare till Hanna där Jennifer o Mimmi var så skulle vi kolla prison break men dvdn funkade inte:( Men vi satt och pratade mys!

 

Ursäkta för rörigt inlägg men ja är så himla trött! Ska gå och sova nu.

http://www.youtube.com/watch?v=tbkG6Za6w5s


     

Ovido - Quiz & Flashcards